וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל שולמן סיכם בקרית גת, במכבי אשדוד זועמים: "נתבע אותו"

4.8.2016 / 16:21

השחקן, שכבר סיכם את תנאיו בעיר הנמל עשה פניית פרסה והצטרף לקבוצה של נתי כהן. באשדוד כועסים: "התנהלת בצורה לא אתית, קרית גת עושה מהלכים שלא מוסיפים לה כבוד". טישמן או ברנדווין יחליפו אותו באשדוד

one

הגארד אייל שולמן ישחק בעונה הבאה במכבי קרית גת, לאחר שסיכם היום (חמישי) באופן סופי את תנאיו בקבוצה של נתי כהן. שולמן הגיע לסיכום עם מכבי אשדוד באר טוביה בשבוע שעבר והשהה את חתימתו במועדון, גם לאחר שנשלח אליו החוזה. הרכז הודיע לאשדוד כי קיבל הצעה מקרית גת, למרות כי מבחינת אנשיה העסקה הייתה גמורה, ולאחר התלבטויות העדיף להצטרף לקבוצה הדרומית יותר.

באשדוד זועמים על התנהלותו של הרכז, וכן על התנהלות מכבי קרית גת ומתכוונים להגיש כתב תביעה נגד השניים: "לא יכול לקרות מצב כזה ששחקן סוגר את כל התנאים שלו, הכול סגור מבחינת כספית, הוא נתן את מילתו שמגיע לקבוצה, ואחרי שנשלח אליו חוזה נכנסת קבוצה אחרת לתמונה והוא משנה את דעתו", אמר היום גורם באשדוד, "השחקן התנהל בצורה לא אתית, וקרית גת, שעושה זאת בפעם השנייה הקיץ אחרי שעקצה את עירוני נס ציונה עם מרקו קילינגסוורת', עושה מהלכים שלא מוסיפים לה כבוד". באשדוד יחליטו בקרוב את מי להביא במקומו של שולמן - נמרוד טישמן או עודד ברנדווין.

הסגל של קרית גת לאחר צירופו של שולמן כולל את אורי קוקיה שמגיע מעירוני נהריה, אור סולומון שעשה את הדרך ממכבי אשדוד, הפורוורד אלכס רוזנברג ממכללת קולומביה, איגור מאיור שהושאל מהפועל ירושלים ושני הזרים: קילינגסוורת' וטרבור רלפורד.

מנכ"ל מכבי קרית גת כפיר סויסה: "אנחנו מאוד שמחים על ההחתמה של אייל. עבדנו קשה על העסקה הזו במשך השבועות האחרונים והתמודדנו מול דברים שלא חשבנו שקיימים עדיין בספורט שלנו. שולמן שחקן מאוד מוכשר שישדרג אותנו באופן משמעותי. מכבי קרית גת תהיה קבוצה חזקה בעזרת השם".

עוד בנושא:
הפועל אילת: דניאל דנינו חתם לשלוש עונות
אין כמו ממבה: היכרות עם הכוכב החדש של מכבי תל אביב, אנדרו גאודלוק
כרמלו אנתוני החדש: המהפך התדמיתי של כוכב נבחרת ארצות הברית

אייל שולמן שחקן הפועל חולון. יוסי ציפקיס
רכז המריבה. שולמן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully