וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: דניאל דנינו חתם לשלוש עונות

4.8.2016 / 13:31

הגארד (20, 1.87) שרשם אליפות אירופה טובה בנבחרת העתודה עם 8.7 נקודות ו-3.4 ריבאונדים למשחק מצטרף לסגל של עודד קטש אחרי עונה טובה במדי הפועל כפר סבא מהליגה השנייה

שחקן נבחרת העתודה דניאל דנינו. איגוד הכדורסל
מצטרף להפועל אילת. דניאל דנינו/איגוד הכדורסל

הפועל אילת הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של גארד נבחרת העתודה דניאל דנינו לשלוש העונות הבאות. באילת סימנו את דנינו עוד בחודש שעבר, כשהקבוצה הייתה באי וודאות גדולה, ויצרה עמו קשר, כשבימים האחרונים הואצו המגעים. במועדון מאמינים כי ביכולתו של השחקן להפוך למשמעותי בליגת העל בשנים הקרובות.

דנינו (20, 1.87) גדל במחלקת הנוער של ברק נתניה ואף שיחק מעט בקבוצה הבוגרת בליגת העל בעונת 2013/14, לפני שויתרה על מקומה בליגה. בקיץ 2014 רשם 15.7 נקודות למשחק והוריד 4.7 ריבאונדים במדי נבחרת הנוער. בעונה לאחר מכן הפך משמעותי בנתניה בליגה השנייה עם 8.4 נקודות ו-2.4 ריבאונדים בממוצע. בעונה החולפת, אחרי פירוקה של נתניה, עבר להפועל כפר סבא, שם המשיך במגמת השיפור שלו עם 8.7 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים למשחק. במדי נבחרת העתודה רשם 8.7 נקודות ו-3.4 ריבאונדים.

דנינו מצטרף לסגל ישראלי מעניין שבונה עודד קטש וכולל את הקפטן אפיק ניסים, הגארד חנן קולמן שהגיע ממכבי חיפה, רוברט רות'בארט שהצטרף מהפועל תל אביב ואלון ספיר שממשיך לעונה נוספת. אילת החתימה עד כה שני שחקנים זרים - לקווינטון רוס שממשיך לעונה שנייה, ופייר הנרי שחתם אתמול אחרי עונה אחת באולם הגרמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully