וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אוון ראבנל חתם לשנתיים

4.8.2016 / 8:30

הפורוורד-סנטר (27, 2.02) שכיכב בשנים האחרונות בבולגריה, פולין ויפן מצטרף לקבוצה של עופר רחימי ויכנס לנעליים הגדולות של רג'י באקנר. רוזן: "שחקן שיביא קשיחות לסגל", הירוקים מנהלים מגעים גם עם טוני מיטשל

שחקני מכללת אוהיו סטייט ג'ארד סאלינג'ר, אוון ראבנל. רויטרס
עוד חיזוק לחיפה. ראבנל/רויטרס

מכבי חיפה החתימה הלילה (בין רביעי לחמישי) את הפורוורד-סנטר אוון ראבנל, כך נודע לראשונה לוואלה! ספורט. רבאנל היה בשיחות עם הירוקים בשבועות האחרונים, כשהבעלים ג'ף רוזן אהב מאוד את הסגנון האקטיבי שלו, ולבסוף הוחלט לצרפו לקבוצה. בחיפה החתימו את השחקן, כמקובל במועדון, לשנה עם אופציית הארכה לעונה נוספת. שחקן נוסף שנמצא במגעים עם הקבוצה הוא הפורוורד טוני מיטשל שנבחר 37 בדראפט 2013, ושיחק לאחרונה בליגה הסינית.

ראבנל (27, 2.02) למד במשך שנתיים בבוסטון קולג' לפני שישב שנה אחת בחוץ ועבר לאוהיו סטייט הגדול בשנת 2011. באוהיו סטייט היה השחקן השישי כשקיבל 16.8 דקות בממוצע למשחק ורשם בעונת הסיניור שלו 4.9 נקודות ו-4.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעונת 2013/14 יצא לאירופה וחתם ברילסקי ספורטיסט הבולגרית כשהוא רושם 13.3 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק. בעונה לאחר מכן הצטרף לגדאנסק הפולנית ורשם ב-12 משחקים 18.5 נקודות ו-9.3 ריבאונדים למשחק. העונה עבר לליגה היפנית השנייה שם שיחק בקבוצות ריואקו ורשם 16.7 נקודות ו-10.5 ריבאונדים בממוצע.

הסגל של חיפה, שתשחק השנה נגד סקרמנטו במסגרת משחקי ההכנה לעונה, כולל את ג'ון דיברתולומיאו, עוז בלייזר, דניאל קופרברג ו-וויל גרייבס שממשיכים מהעונה שעברה, הישראלים עמית שמחון ו-ווילי וורקמן שהגיעו העונה, והזרים החדשים אלכס פרס וקארבל אנדרסון.

עופר רחמי התייחס לצירופו של רבנאל: "עקבנו אחרי אוון בשנתיים האחרונות ואנחנו מאמינים שיש לו את הכישרונות כדי להיות שחקן טוב בליגה הישראלית". הבעלים, ג'ף רוזן, הוסיף: "אוון הוא שחקן ורסטילי, שיביא קשיחות לקבוצה שלנו ואת היכולת לעשות הכול בצורה נכונה על המגרש".

עוד בנושא:
מתחזקת: מייקל קוואלס על סף חתימה בהפועל גלבוע/גליל
הפועל גלבוע/גליל: יחזקאל סקוורר חתם לעונה אחת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully