וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "ברק בכר עשה ליוונים בית ספר בטקטיקה"

4.8.2016 / 6:53

במועדון שיבחו את המאמן אחרי ההישג מול אולימפיאקוס: "הניצחון בעיקר שלו, אף אחד לא ציפה שהובאן יפתח כבלם". סוכנים יוונים גיששו עם גורמים ישראלים לגבי וואקמה. קהת ומגן זר על הכוונת

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שמחה גדולה מאוד נרשמה אתמול (רביעי) בחדר ההלבשה של הפועל באר שבע אחרי ההעפלה לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות. עם השריקה לסיום נראתה הבעלים אלונה ברקת חסרת מילים ומרוגשת מאוד מההישג כשזכתה לברכות גם מהבעל אלי ברקת וגם מהפוליטיקאים סילבן שלום ועמיר פרץ שישבו ליד הבעלים של האלופה במהלך המשחק.

בחדר ההלבשה חגגו השחקנים את ההישג אך הקפידו גם בשיחות פנימיות להדגיש שצריך להישאר עם רגליים על הקרקע ושההישג הגדול עוד לפניהם. "עשינו הישג ענק" אמר שחקן בקבוצה, "אין הרבה קבוצות שיכולות להדיח קבוצה בסדר גודל של אולימפיאקוס. אין אחד שהאמין לפני המפגש הכפול שנעשה את זה אבל אנחנו יודענו מה אנחנו צריכים לעשות והראינו בשני המשחקים שאנחנו לא נופלים ויותר טובים מהם".

עוד בנושא

צדק כבש, באר שבע עברה את אולימפיאקוס עם 0:1 ביתי
בבאר שבע מתמוגגים מבכר, וואקמה מחוזר, קהת יגיע?
היריבות האפשריות של באר שבע: זלצבורג, סלטיק ולגיה ורשה
אופיר דוידזאדה עובר לגנט, בכר: "שלטנו בצורה מוחלטת"
אירופה זה כאן: אלבום חגיגי מערב בלתי נשכח בטרנר

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע (ימין) עם שיר צדק. ברני ארדוב
זכה למירב המחמאות. בכר/ברני ארדוב

מי שזכה למירב המחמאות היה המאמן ברק בכר שאחרי שסיכם לשנתיים נוספות ובצל הביקורות מסביבתו של מאור בוזגלו, הוכיח שוב שבפן הטקטי הוא מסוגל להציב את הקבוצה להתמודד מול הקבוצות הבכירות בארץ וגם באירופה. "הניצחון הזה הוא בעיקר של ברק", אמרו במועדון, "הוא עשה בית ספר בטקטיקה ליוונים. כל משחק שהוא מגיע אליו הוא יודע בדיוק לעשות את ההתאמות שנדרשות. אף אחד באולימפיאקוס לא ציפה שהובאן יפתח כבלם ובטח לא ציפה שברגע שנשתלט על המשחק הוא יעלה לקישור. זה היה קלף מנצח".

בקבוצה מרוצים מאוד גם מההכנסה הכספית שהבטיחה הקבוצה, שגם אם לא תעלה לליגת האלופות, ההופעה בשלב הבתים של הליגה האירופית תסדר לה מענקים בסך 5.7 מיליו יורו מאופ"א. בנוסף לכך, במועדון יכניסו מעל לשלושה מיליון שקלים ממכירת כרטיסים, כשבמקרה של העפלה לליגת אלופות, הסכום אף יגדל כשבמקביל גם זכויות השידור יימכרו בכסף רב. "מגיע לאלונה אחרי כל ההשקעה האדירה גם לראות הכנסות", אמר אחד השחקנים, "אנחנו בטוחים שהיא תשקיע את זה בהצלחת המועדון".

מי שיעזוב את הקבוצה אחרי משחקי הפלייאוף הוא אופיר דוידזאדה שימריא היום לבלגיה לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה ארוך טווח של ארבע שנים בגנט, כשההערכה היא שהשחקן ירוויח כמיליון יורו במהלך התקופה. גם באר שבע תכניס סכום המוערך בכחצי מיליון יורו עבור מכירתו של המגן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
נכנס לפנקס של אולימפיאקוס. וואקמה/ברני ארדוב

בנוסף לדוידזאדה, בבאר שבע מבינים שכעת השחקנים הבכירים יהיו במעקב של קבוצות אחרות, כשמי שנכנס חזק לפנקס של סקאוטים מרחבי היבשת הוא טוני וואקמה. הקשר הניגרי הרשים מאוד סוכנים וסקאוטים מיוון שכבר ביררו עם גורמים בכדורגל הישראלי את שווי השוק של השחקן, כאשר באותן שיחות הן הבהירו שינסו להביא לו הצעות מהקבוצות הבכירות במדינה - אולימפיאקוס ופנתיאניאקוס.

בבאר שבע כמובן לא רוצים לאבד את וואקמה ובשלב זה לא קיבלו עליו אף הצעה רשמית, אך גם באלופה יודעים שמלבד ההצעות האפשריות שיגיעו משתי קבוצות הצמרת ביוון, השחקן עשוי לקבל הצעות מקבוצות אחרות בסכומים שיפתו אותו לבקש לעזוב. מי שעוד צפוי לבקש לעזוב הוא מאור בוזגלו, שלא שותף גם אתמול וספג שריקות בוז מהקהל בעת שקם להתחמם. בוזגלו צפוי לבקש שיחה עם ראשי המועדון כדי שאלו יקבעו לו תג מחיר בו יוכל לעזוב כבר בקיץ או בחודש ינואר, כשבמקרה של האופציה השנייה, השחקן ינסה לצאת לליגה הסינית.

בגזרת הרכש, בבאר שבע כבר החלו לחפש אחר מועמדים זרים לעמדת המגן השמאלי. במועדון מעדיפים להחתים מגן זר בהיעדר מגן שמאלי ישראלי בולט והניסיונות למצוא אחד כזה כבר החלו, כאשר במקביל בקבוצה ינסו להחתים את רועי קהת. בבאר שבע שוחחו עם קהת אך הבינו שהעלות להביא אותו תהיה גבוהה מאוד שכן האוסטרים דורשים כמיליון יורו וגם החוזה של השחקן יהיה גבוה. בצוות המקצועי מעוניינים מאוד בשחקן וכעת יצטרכו לראות האם ברקת תסכים לשלם את הסכום הגבוה, לאור ההכנסה הכספית הגבוהה והמאבקים הצפויים בליגה ובאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully