וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אייאקס נמצאת בדרך לשום מקום": הביקורת נגד פטר בוס מחריפה

אחרי ה-1:1 הביתי מול פאוק סלוניקי במוקדמות ליגת האלופות, אקס מכבי תל אביב תחת מתקפה: "אייאקס ניצלה בזכות ילד פלא, לבוס יש טעויות קשות בהכנה וניהול המשחק". דולברג, שכבש בבכורה, כבר סוחט מחמאות

מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס. GettyImages
תחת מתקפה. בוס/GettyImages

חודשיים מאז שמונה למאמן אייאקס, הלחץ על פטר בוס גובר. אמש (שלישי) סיימה סגנית האלופה ההולנדית רק ב-1:1 מול פאוק סלוניקי במוקדמות ליגת האלופות והסעירה את הגזרה סביב המאמן, שמאז המינוי זוכה לביקורת רבה. הפרשנים בהולנד מתקשים להבין את הבחירה של הנהלת אייאקס בבוס, שניצח רק משחק אחד בהכנה. גם העובדה כי ארקדיוש מיליק יעזוב את הקבוצה לנאפולי לא מוסיפה נחת ליושבים באמסטרדם ארנה.

בזמן שבהנהלת אייאקס ניסו להעניק לבוס שקט במהלך תקופת ההכנה, המפגש מול פאוק רק החריף את הביקורת מצד הפרשנים: "אייאקס ניצלה בזכות ילד פלא, בוס הציג טעויות טקטיות עמוקות בניהול המשחק וההכנה. אין להנהלה שום סיבה להיות רגועה לגבי המשך העונה, האובדן של מיליק רק מחמיר את המצב". "דורכת במקום? אייאקס נמצאת בכיוון לשום מקום", טענו ב'הט פארול'.

עוד בנושא:
העברות בעולם, 27.7: זאנה קרוב מתמיד לסיטי, ניימאר ישכנע את גביגול?
ניימאר: "התכנון שלי הוא לשחק כדורגל ביום, ובלילה לבלות במועדונים"

פטר בוס מאמן ויטסה ארנהם. GettyImages
גומלין קשוח בסלוניקי. בוס/GettyImages

אקס מכבי תל אביב ניסה להישאר אופטימי: "התחלנו בצורה סבירה, יצרנו מצבים אבל התוצאה הייתה מאכזבת מאוד מבחינתנו. יש לנו סגל צעיר, ואין ספק שהסתבכנו לקראת הגומלין ביוון. משחק הלחץ שלנו דורש שיפור", על סיום דרכו של החלוץ הפולני אמר: "שום דבר לא חתום, אבל אני יודע שיש מגעים מתקדמים לגבי מיליק. יש לנו כבר רשימה מוכנה של מחליפים".

ההופעה של קספר דולברג, שאיזן עבור המארחת עם שער בכורה בהופעה הראשונה שלו עבור אייאקס, סחטה מחמאות מצד המאמן: "הוא שיחק כאילו הוא דג במים, החלום שלו היה להבקיע בבכורה ואני שמח שזה קרה". השער של דולברג היה חלק מלילה קסום עבור ילידי 1997 כאשר מלבד הדני של אייאקס גם יורי טילמינאס מאנדרלכט ואנטה צ'וריץ' של דינמו זאגרב הרשיתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully