וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 27.7: ניימאר מנסה לשכנע את גביגול, סוף לסאגת פוגבה?

חלוץ ברצלונה מצטרף למאמצי הרכש, באיטליה בטוחים כי הצרפתי ישלים את החזרה למנצ'סטר יונייטד וזאנה על סף חתימה בסיטי. יהלום חדש לפ.ס.ז', ורמאלן מבוקש וההצהרה החדה של קונטה

AP

העברות

* ברצלונה הודיעה רשמית: הגענו להסכמות עם חאבייר מסצ'ראנו לשלוש השנים הבאות. לידיעה המלאה.

* ויאריאל הודיעה על רכישתו של אלשנדרה פאטו מקורינתיאנס. החלוץ הברזילאי, שבקרוב יחגוג את יום הולדתו ה-27, חתם לארבע עונות.

* רכש מסקרן מאוד לפריס סן ז'רמן. האלופה הצרפתית החתימה את הקשר הארגנטינאי ג'יובאני לו סלסו אחרי ששילמה לרוסאריו סנטרל כ-10 מיליון יורו. לו סלסו בן ה-20 יישאר בסנטרל כמושאל עד ינואר הקרוב.

* יונוס סנקארה עבר מגנגאן לליל, במדיה הוא חתם עד קיץ 2020. מי שעזב את ליל הוא החלוץ רודני רודלאן, שעבר לקון תמורת כ-1.5 מיליון יורו. רודלאן שיחק בקון בעונה שעברה כמושאל והיא ניצלה את אופציית הרכישה שהייתה לה.

* לגאנס שעלתה לליגה הבכירה בספרד, שאלה מאתלטיק בילבאו את הקשר ההתקפי אונאי לופס (20).

* הבלם אלכסיס (30) חזר לספרד אחרי חצי שנה בטורקיה. אלאבס קנתה אותו מבשיקטאש תמורת כחצי מיליון יורו.

* ג'וליאנו הברזילאי עבר מגרמיו לזניט סנט פטרסבורג תמורת כ-7 מיליון יורו. הוא חוזר למזרח אירופה אחרי ששיחק בדניפרופטרובסק בשנים 2011-2014.

* אקס הפועל אשקלון, גסטון סנגוי, חתם במומביי סיטי.

* ריאל בטיס צירפה את החלוץ האוקראיני רומן זוזוליה בהעברה חופשית. השחקן בן ה-26 עזב את דניפרו דניפרופטרובסק הקיץ.

* בורדו רכשה את הקשר פרנסואה קמאנו מבאסטיה, תמורת 2.5 מיליון יורו.

שמועות

* ברשת 'סקיי' טוענים שלסטר הציעה על קשר קרקוביה ונבחרת פולין ברטוש קפוסטקה 5.2 מיליון ליש"ט. ילד הפלא (בן 19) מחוזר גם על ידי קבוצות צמרת אחרות באירופה.

* לירוי זאנה מתקרב למנצ'סטר סיטי: ברשת סקיי מדווחים שהקשר ההתקפי המחונן הודיע לראשי שאלקה על כוונתו לעזוב ודרש מהם בתקיפות לשחררו. הקבוצה מגלזנקירשן דורשת לפחות 40 מיליון ליש"ט, נכון לעכשיו התכולים עדיין לא מוכנים לעמוד בתג המחיר הזה.

* חרף השמועות שיעזוב ליובנטוס ולמרות צירופו של אנגולו קאנטה, אנטוניו קונטה מבהיר: נמניה מאטיץ' לא למכירה. "נמניה שחקן חשוב, במיוחד בכדורגל המודרני. הוא, קאנטה, פברגאס, אוסקר וג'ון אובי מיקל עושים לי צרות טובות. אבל אני רוצה להתמודד עם הבעיה הזאת מבלי לתת לאף אחד מהם לעזוב", אמר מאמן צ'לסי.

לירוי זאנה שחקן נבחרת גרמניה. Matthias Hangst, GettyImages
הולך ומתקרב. זאנה/GettyImages, Matthias Hangst

* במקביל, זינדין זידאן הדליק את אוהדי ריאל כשנשאל על האפשרות לצרף את פוגבה לבלאנקוס וענה "פוגבה? הוא שחקן נהדר וריאל תמיד רוצה את המובחר ביותר".

* עוד בריאל מדריד: ב'מארקה' משוכנעים שזידאן רוצה לדלל את מספר הקשרים שנמצאים בסגל, שעומד על לא פחות מתשעה. שלושה מהם צפויים לעזוב בקרוב, כשהחשודים המיידיים הם מרטין אודגורד, מתאו קובאצ'יץ' וטוני קרוס.

* שחקן חדש במאבק על גביגול: בקטלוניה מדווחים שניימאר נכנס לתמונה ו"פועל אישית" כדי לשכנע אותו להצטרף לברצלונה. כוכב אלופת ספרד נחשב לאחד האנשים הקרובים לחלוץ סנטוס. ברצלונה החזיקה בזכויות על גביגול ב-2013, אז השלימה את עסקת רכישתו של ניימאר.

* רומא הצטרפה לווסטהאם וארסנל במירוץ אחרי בלם ברצלונה תומאס ורמאלן.

גבריאל ברבוסה שחקן סנטוס. GettyImages
ניימאר נכנס לעניינים. גביבול/GettyImages

* בפורטוגל מדווחים כי צ'לסי ואברטון נאבקות על שירותיו של קשר ספורטינג ליסבון ונבחרת פורטוגל, וויליאם קראבליו. הקשר, שסומן בעבר על ידי ארסנל, עשוי לעבור לאחת מהקבוצות האנגליות עבור תג מחיר של 36 מיליון יורו. הבלוז והטופיז הן שתי המחזרות העיקריות אחרי קלאידו קוליבאלי, שהודיע לראשי נאפולי כי הוא אינו מעוניין להמשיך בשורות הפרטנופי.

* באנגליה מדווחים כי רוברטו מרטינס, שפוטר מאברטון, הוא המועמד הבכיר של הנהלת האל סיטי לתפקיד יורשו של סטיב ברוס.

* פול פוגבה ממשיך להסעיר את אירופה. באיטליה טוענים כי אחרי שיובנטוס השלימה את עסקת גונסאלו היגואין, הגברת הזקנה תודיע היום על המעבר של הצרפתי למנצ'סטר יונייטד כאשר סכום ההעברה עומד על 125 מיליון יורו. פוגבה דאג להעביר מסר משלו.

* 'גזטה דלו ספורט': קרלוס באקה מעדיף להצטרף לפריס סן ז'רמן על חשבון ברצלונה. הקולומביאני המצוין שכבש 18 שערים במדי מילאן בעונה החולפת, מעוניין לשתף פעולה שוב עם אונאי אמרי, המאמן של הצרפתים.

* עוד באיטליה מדווחים שרומא הגיע לסיכום עקרוני עם ארסנל בנוגע להשאלת וויצ'ך שצ'סני לעונה נוספת. השוער הפולני התאקלם בצורה טובה בבירת איטליה, והג'לארוסי מאוד מעוניינים שהוא יישאר.

* 'מארקה': חסה רודריגס מריאל מדריד מבוקש על ידי ארסנל וליברפול, שכבר הגישו לו הצעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully