וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "התכנון שלי הוא לשחק כדורגל ביום, ובלילה לבלות במועדונים"

קפטן ברזיל הסעיר את האומה תשעה ימים לפני ריו: "רוצה שיבחנו אותי בזכות מה שאני עושה על הדשא, אני אדם פרטי ואוהב לבלות. אני לא חושב על שום דבר מעבר זכייה בזהב". בברזיל כבר זועמים

AP

הכישלון הטראגי של נבחרת ברזיל בקופה סנטנריו הובילה לביקורת קשה על הקפטן, ניימאר. העובדה כי כוכב ברצלונה נעדר מהסגל בעקבות ההעדפה של ההתאחדות המקומית שהוא ישחק במשחקים האולימפיים בריו 2016 לא הפריעה לשחקני עבר של הסלסאו, ופרשנים רבים להאשים אותו בהדחה כבר בשלב הבתים. בזמן שהשחקנים של דונגה התקשו לייצר תוצאות סבירות בארצות הברית, ניימאר בחר לנצל את החופשה, ואף צולם עם חלק משחקני ליגת העל וג'סטין ביבר, והטענה המרכזית הייתה כי הוא אינו שומר על אורח חיים ספורטיבי.

תשעה ימים לפני ריו, ניימאר הבהיר למבקרים כי אורח החיים ה"בעייתי" שלו לא מתכוון להשתנות: "אני רוצה שיבחנו אותי בזכות מה שאני עושה על כך הדשא, לא על הדברים שאני עושה מחוץ למגרש. מה שאני עושה כאדם פרטי לא צריך לעניין אף אחד. אני אוהב לצאת ולבלות עם החברים שלי, יש לי משפחה ואני לא רואה שום בעיה לבלות בלילות במועדונים. אני צעיר ויכול לעשות את זה, אף אחד לא יעצור אותי. התכנון שלי הוא לשחק כדורגל ביום, ולבלות בלילה".

עוד בנושא:
ממאדו סאקו נזרק ממסע המשחקים של ליברפול. צפו בו מעצבן את קלופ
היגואין ועוד עשרה: השחקנים היקרים אי פעם לפי עמדות במגרש
אנדרה גומס הוצג בברצלונה: "אני יודע מה זה אומר להיות בבארסה"
העברות בעולם, 27.7: זאנה קרוב מתמיד לסיטי, ניימאר ישכנע את גביגול?

שחקן נבחרת ברזיל, ניימאר. AP
יצליח לשלב? ניימאר/AP

הקפטן המשיך את הקו הלוחמני: "כל צעיר מיליונר בגיל שלי שנמצא ברמה הספורטיבית שלי היה מתנהג בצורה הזו, אני רוצה לראות שמישהו יוכיח לי משהו אחר. אני יודע מה עליי לעשות ככדורגלן, אני מתכוון להמשיך לבלות ואני לא רואה בזה שום דבר שלילי". לקראת הטורניר הוסיף ניימאר: "יהיה לנו קשה, אבל אני אף פעם לא חושש להפסיד. אם נפסיד, זה יהיה עם ראש מורם. נבוא בדריכות מלאה, אני לא חושב על שום דבר מעבר להביא לברזיל את מדליית הזהב".

הדברים של ניימאר רק החריפו את השיח השלילי סביבו לקראת הטורניר כאשר חלק מהפרשנים טוענים כי חיי הלילה הסוערים בברצלונה הם אלו שסובבו אותו לכיוון בעייתי ואף הזכירו את היחסים הקרובים עם רונאלדיניו גאושו, שהועזב על ידי פפ גווארדיולה מברצלונה בשל אורח חיים בעייתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully