וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכמה עסקת גמיירו לאתלטיקו מדריד, סמפאולי יעזוב עוד לפני פתיחת העונה?

חלוץ סביליה יעבור לקבוצה של סימאונה תמורת 30 מיליון יורו כאשר וייטו יעשה את הדרך למחזיקת הליגה האירופית בהשאלה. בנבחרת ארגנטינה מגייסים כספים עבור שכרו של סמפאולי, שזועם על מכירתו של גמיירו

AP

האם המהלך של מרסלו ביילסה ולאציו יתרחש גם בסביליה? על פי הדיווחים היום (רביעי) בארגנטינה עולה כי חורחה סמפאולי קרוב לסיום דרכו אצל מחזיקת הליגה האירופית עוד לפני שקיים משחק רשמי ראשון. במולדתו של המאמן טוענים כי ההתאחדות המקומית, בה מתרחש כאוס מוחלט, קיבלו מסרים מסמפאולי כי אם הוא יקבל הצעה לאמן את האלביסלסטה כיורשו של חרארדו מרטינו הוא יעזוב את סביליה. סמפאולי דורש הבהרות בתוך שבוע מראשי ההתאחדות, שבינתיים מנסים לגייס כ-9 מיליון יורו על מנת להעניק לו את ההסכם אותו הוא דורש.

כזכור, סמפאולי הגיע לסביליה כמחליפו של אונאי אמרי, שהעדיף את פריס סן ז'רמן. אקס נבחרת צ'ילה נחשב למאמן מבוקש באירופה ובחר בסביליה, אולם העובדה כי מונצ'י מנהל מגעים קדחתניים למכירתו של הכוכב קווין גמיירו בשילוב עם הפלרטוטים מצד הנבחרת גרמו לו לחשוב ברצינות על סיום דרכו במועדון.

עוד בנושא:
היגואין ועוד עשרה: השחקנים היקרים אי פעם לפי עמדות במגרש
העברות בעולם, 27.7: זאנה קרוב מתמיד לסיטי, ניימאר ישכנע את גביגול?
ניימאר: "התכנון שלי הוא לשחק כדורגל ביום, ובלילה לבלות במועדונים"

קווין גמיירו שחקן סביליה חוגג. GettyImages
חבר חדש לגריזמן. גמיירו/GettyImages

גמיירו סומן על ידי אתלטיקו מדריד כאחת משתי המטרות העיקריות לחיזוק החוד, שנותר מעט דליל מאז מכירתו של ג'קסון מרטינס. הקולצ'ונרוס מאסו בניסיון להחזיר את דייגו קוסטה מצ'לסי ולכן ריכזו את הכוחות בצירופו של גמיירו. האחרון כבש 29 שערים בעונה האחרונה, כולל הופעה מהפנטת בגמר הליגה האירופית מול ליברפול שהעניקה לאנדלוסים תואר אירופי שלישי ברציפות.

אתלטיקו תשלם עבורו 30 מיליון יורו, בשילוב משתנים על סך 8 מיליון יורו כאשר לוסיאנו וייטו צפוי לעשות את הדרך לסביליה בהשאלה לעונה אחת. בתקשורת במדריד כבר סימנו את המהלך "כבעל חשיבות עצומה" כאשר שתיים מהמטרות של ברצלונה לעמדת חיזוק החוד: וייטו וגמיירו ישארו מחוץ לתחום של האלופה הספרדית. אולם במקרה וסמפאולי יעזוב עוד לפני פתיחת העונה, סביליה עשוי לפתוח את העונה עם מאמן חדש, שלא לקח חלק בכול תקופת ההכנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חורחה סמפאולי מאמן נבחרת צ'ילה. GettyImages
עוד לפני שריקת הפתיחה. סמפאולי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully