וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: הרכז הצעיר רועי הובר חתם בקבוצה, צפוי לצאת להשאלה

26.7.2016 / 18:28

המועדון מהבירה צירף את הכישרון הישראלי שהיה שותף לקמפיין של נבחרת העתודה בקיץ האחרון וצפוי להשאילו לחולון. בעונה החולפת שיחק במדי א.ס רמה"ש מהלאומית והיה בורג מרכזי בקבוצה

רועי הובר שחקן הפועל ירושלים. דף הפייסבוק של הפועל ירושלים, אתר רשמי
"מהצעירים המוכשרים בישראל". רועי הובר/אתר רשמי, דף הפייסבוק של הפועל ירושלים

לאחר אובדן האליפות בעונה החולפת, הפועל ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת העונה הבאה ויומיים לאחר ההחתמה הנוצצת של טרנס קינסי, המועדון מהבירה צירף שחקן נוסף. רועי הובר (19, 1.88), הרכז הישראלי הצעיר, חתם על חוזה רב שנתי בקבוצה. מנכ"ל הפועל ירושלים, גיא הראל אמר: "מדובר בהחתמה אסטרטגית של אחד השחקנים הצעירים המוכשרים בישראל". הובר הגיע היום למשרדי הקבוצה כדי לחתום על החוזה והוצג רשמית במועדון.

כרגע נראה כי האדומים ישאילו את הכישרון להפועל חולון, אותה מאמנים דן שמיר ועופר רון ששיתפו איתו פעולה הקיץ בנבחרת העתודה. הרכז הצעיר גדל במחלקת הנוער של לב השרון ובמהלך העונה החולפת שיחק במדי א.ס רמה"ש מהליגה הלאומית. נוסף על כך, במהלך מרץ 2015, הובר יצא להתרשמות בגראן קנאריה הספרדית.

במקביל, במועדון החליטו לשלוח עתירה לבית הדין בעקבות הודעת האיגוד שהקבוצה לא תוכל להירשם לליגה בעונה הקרובה כאשר הדיון צפוי להתקיים בשבוע הבא. באיגוד אמרו כי אין הוראה מפורשת של פיב"א לגבי המשך המהלכים. לאחר ההחלטה של ירושלים לשחק בשנה הבאה ביורוקאפ ולא בליגת האלופות של פיב"א, בארגון הודיעו כי הקבוצות שיירשמו ליורוקאפ ולא למפעל החדש ייענשו בסנקציות שיטיל עליהן איגוד הכדורסל הפועל תחת פיב"א. על כן, ירושלים לא יכולה לרשום שחקנים באיגוד בעוד גם השיחרורים הבינלאומיים שמסופקים ע"י פיב"א לשחקני הרכש החדשים, לא הגיעו.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים החתימה את הגארד טרנס קינסי, נמשכים המגעים עם סטודמאייר
הצהרת כוונות: יינסי גייטס חתם בעירוני נהריה
מכבי תל אביב: המגמה המסתמנת - להשאיל את ריצ'רד האוול או ג'ו אלכסנדר

  • עוד באותו נושא:
  • רועי הובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully