וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים החתימה את הגארד טרנס קינסי, נמשכים המגעים עם סטודמאייר

23.7.2016 / 19:59

סגנית האלופה התחזקה בגארד/פורוורד האמריקאי (32, 1.98 מ') ששיחק בעונה החולפת בשורות הכוכב האדום בלגרד ומיועד להחליף את דונטה סמית'. סנטר מיאמי, שמחזיק במניות בקבוצה, עשוי להגיע

טרנס קינסי כדורסלן אמריקאי. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
חיזוק לירושלים. טרנס קינסי/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

הפועל ירושלים ממשיכה להתחזק. סגנית האלופה הודיעה הערב (שבת) על החתמתו לשנתיים של הגארד/פורוורד האמריקאי טרנס קינסי. קינסי (32, 1.98 מ'), ששיחק בעונה החולפת בכוכב האדום בלגרד, מיועד להחליף את דונטה סמית' בעמדה מספר שלוש בעונה הקרובה. קינסי הוא בוגר מכללת דרום קרוליינה והחל את הקריירה המקצוענית ב-2006 כששיחק עבור ממפיס גריזליס, בשורותיה רשם 48 משחקים בעונת 2006/07 (7.7 נקודות למשחק), מתוכם פתח ב-12 (18.8 נקודות ו-4.4 ריבאונדים במשחקים שבהם פתח).

לאחר הקדנציה הקצרה בליגה הטובה בעולם עבר לפנרבחצ'ה/אולקר לפני שחזר ל-NBA כשחתם בקליבלנד. ב-2009 שב לפנר לפני שעבר גם באנאדולו אפס. קינסי שיחק גם בפיזארו האיטלקית, מלאגה, פרטיזן בלגרד וניז'ני נובגורורד, כשבעונה האחרונה בילה בכוכב האדום בלגרד, ביחד עם מאיק צירבאס וקווינסי מילר, שהגיעו גם הם מסרביה לישראל, כשחתמו במכבי תל אביב הקיץ.

הוא נבחר ל-MVP של סדרת הגמר בליגה הטורקית ב-2010 שם זכה בשלוש אליפויות ובשני גביעים. הוא זכה גם באליפות בליגה הסרבית ובליגה האדריאטית. קינסי הוא השחקן השישי שמצטרף להפועל ירושלים העונה אחרי ג'רום דייסון, שון ג'ונס, קרטיס ג'רלס, אייזיק רוזפלט וטראוויס פיטרסון.

שחקן מיאמי היט, אמארה סטודמאייר. רויטרס
יעשה את המעבר המדהים לירושלים? סטודמאייר/רויטרס

אבל קינסי ממש לא צפוי להיות הרכש האחרון של הבעלים אורי אלון, שמעוניין מאוד להחתים את סנטר אמרה סטודמאייר, ומוכן להעלות משמעותית את התקציב. בין השניים מערכת יחסים חברית, והסנטר אף נמנה על קבוצת הניהול בראשות אלון - שרכשה את המועדון בשנת 2013.

באמתחתו של סטודמאייר (33, 2.08) קריירה עשירה ומפוארת הכוללת 14 עונות ב-NBA. הוא נבחר לרוקי השנה ב-2003, שיחק שש פעמים באולסטאר, נבחר לחמישיית העונה פעם אחת, ובסך הכל עומד על ממוצע מדהים של 18.9 נקודות למשחק במשך הקריירה.

בשמונה עונותיו הראשונה בליגה שיחק בפיניקס, אחר כך הופיע במשך ארבע שנים וחצי בניו יורק ניקס, עבר לקדנציה קצרה בדאלאס ובעונה החולפת מצא עצמו במיאמי. בסך הכל השתכר במשך השנים לא פחות מ-167 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully