וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהרת כוונות: יינסי גייטס חתם בעירוני נהריה

25.7.2016 / 7:38

הקבוצה מעין שרה החתימה את הסנטר (26, 2.06) ששיחק בעבר באילת והפועל תל אביב ושוחרר הקיץ מחוזהו בהפועל ירושלים. רשם אשתקד 14.5 נקודות ו-6.2 ריבאונדים למשחק בבון. היו"ר אלפסי: "העונה יהיה חם, תוסס ומעניין בעין שרה"

one

עירוני נהריה הודיעה הבוקר (שני) על החתמתו של הסנטר האמריקאי יינסי גייטס, ששיחק בהפועל אילת והפועל תל אביב. גייטס היה שייך בעונה שעברה להפועל ירושלים, אך הושאל במהלך העונה לליגה הסינית ולטלקום בון הגרמנית, והקיץ החליטו בבירה לוותר על האופציה שהייתה להם עליו. גייטס הוא רכש משמעותי מאוד לנהריה, שהפך את הקבוצה לאחת המעניינות והחזקות עד כה בליגה.

"עירוני נהריה התחזקה משמעותית לעומת העונה שעברה, וזה הודות לתמיכתו של ראש העיר מר ג'קי סבג", אמר היו"ר ניסים אלפסי, "ראש העיר מר סבג נותן לקבוצה רוח גבית בכל מה שקשור להצלחת הקבוצה ולהנעתה. אני קורא לקהל האוהדים לבוא ולרכוש מינויים למשחקי הקבוצה הכוללים, את הליגה הסדירה ואת הליגה האירופית. אין ספק שהעונה יהיה חם, תוסס ומעניין בהיכל הספורט בעין-שרה. והראיה לכך הן ההחתמות של השחקנים הבכירים, המדברות בעד עצמן".

עוד בנושא:
סיכום אליפות אירופה לעתודה מהזווית הישראלית
נבחרת העתודה הובסה בידי סרביה וסיימה את אליפות אירופה במקום ה-12

שחקן הפועל תל אביב יינסי גייטס. ברני ארדוב
מגיע לצפון. גייטס/ברני ארדוב

גייטס (26, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת סינסינטי ב-2012. את עונת הבכורה שלו בכדורסל האירופי העביר בליגה הליטאית לפני שהגיע לאילת בקיץ 2013 ורשם בעונת הבכורה שלו בישראל 12.1 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע למשחק. משם המשיך להפועל תל אביב, שם היה לשחקן המוביל בקבוצה כשרשם 16.3 נקודות ו-6.3 ריבאונדים, מה שגרם להפועל ירושלים להחתימו, אך מעולם לא שיחק בקבוצה כשעבר בין ז'ונגיו הסינית לטלקום בון הגרמנית במדיה רשם 14.5 נקודות ו-6.2 ריבאונדים בשישה משחקים.

הסגל של אריק אלפסי בנהריה כולל את גייטס לצד הזרים מרקוס טיג וניק פאוסט שחתמו בשבוע שעבר. מי שנשאר לעונה נוספת בקבוצה הם הרכז ניב ברקוביץ' והקפטן ערן אסנטי ולשניים הצטרפו יהונתן שולדבראנד, סטו דגלאס ואיגור נסטרנקו. נהריה תשחק במוקדמות ליגת האלופות של פיב"א נגד המנצחת במפגש בין מינסק הבלארוסית לרילסקי ספורטיסט הבולגרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully