וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: המגמה המסתמנת - להשאיל את ריצ'רד האוול או ג'ו אלכסנדר

24.7.2016 / 14:44

אחד המתאזרחים החדשים ככל הנראה לא ילבש צהוב בעונה הקרובה. סיכוייו של אלכסנדר להישאר גבוהים יותר. הסיבות: האוול צפוי לפתוח את העונה על תקן זר, ורק אותו ניתן להשאיל לקבוצה בישראל

one

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של ריצ'רד האוול בנהריה

מכבי תל אביב עדיין לא הכריזה באופן רשמי על צירופם של ג'ו אלכסנדר וריצ'רד האוול, אף שרק תפנית בלתי צפויה ובלתי הגיונית תמנע את החתמתם, אבל כבר עכשיו נראה כי אחד מהם לא ילבש צהוב בעונה הקרובה.

על פי המגמה המסתמנת בדיונים שמקיימת הנהלת מכבי, הקבוצה תשאיל את אחד המתאזרחים. מלכתחילה, אלכסנדר היה המועמד הטבעי להעברה, אלא שבעיה טכנית עשויה לטרפד את המהלך: על פי חוקי איגוד הכדורסל, לא ניתן להשאיל שחקן מעל גיל 26 לקבוצה בישראל, בעוד הפורוורד כבר בן 29. לכן האפשרות שיועבר בהשאלה קיימת רק אם היעד יהיה בחו"ל.

האוול, סנטר עירוני נהריה אשתקד, יהיה בן 26 רק בספטמבר הקרוב ויוכל לשחק בישראל כשהוא עדיין תחת חוזה במכבי תל אביב. זו לא הסיבה היחידה שעשויה להשאיר את אלכסנדר ביד אליהו על חשבון הסנטר שמגיע מעירוני נהריה. ההערכה היא כי תהליך האיזרוח של האוול יימשך מספר חודשים, כך שהוא יפתח את העונה על תקן זר.

במכבי לא ימהרו לרשום אותו לליגת העל, כדי לא "לבזבז" משבצת במכסת שמונת הזרים, ולכן ייעזרו בו פחות. כרגע, מלבד קווינסי מילר הפצוע שלמעשה סיים את דרכו בקבוצה, חתומים בשורותיה ארבעה זרים (סוני ווימס, די.ג'יי סילי, דווין סמית' ומאיק צירבס), כשאליהם - אם וכאשר האוול או אלכסנדר יושאל - צפויים להצטרף עוד שלושה: שחקנים מובילים בעמדות הגארד והפורוורד, ועוד מחליף לגבוהים.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: ריצ'רד האוול סיכם לשנתיים
הפועל ירושלים החתימה את הגארד טרנס קינסי, נמשכים המגעים עם סטודמאייר

שחקן עירוני נהריה ריצ'רד האוול. אדריאן הרבשטיין
לא אמור ללבוש צהוב. האוול/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully