וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשנים בברצלונה חלוקים לגבי עמדת החלוץ: וייטו מול גמיירו

סוגיית צירוף החלוץ צפויה להיסגר בשבוע הקרוב כאשר חלוץ אתלטיקו מדריד, שמבוקש גם בסביליה, זוכה למחמאות: "נייד ומגוון, וייטו מתאים לשיטה בצורה מושלמת", על גמיירו: "סקורר יציב, אך יש חשש שהוא יהפוך את משחק ההתקפה לסטטי"

one

בברצלונה עדיין לא סיימו את מלאכת הרכבת הסגל לקראת עונת 2016-17. אחרי חיזוק ההגנה עם צירופם של סמואל אומטיטי ולוקא דין, העמקת האפשרויות בקישור עם חזרתו של דניס סוארס והחתמתו של אנדראה גומס - המטרה העיקרית של רוברטו פרננדס ולואיס אנריקה היא מציאת חלוץ, שירחיב את הרוטציה לשלישיית MSN. אמש (ראשון) דווח כי עסקת צירופו של קווין גמיירו מסביליה נסגרה, אך בתקשורת במדריד טוענים כי הצרפתי נמצא כפסע מאתלטיקו מדריד כאשר לוצ'ו מעדיף את לוסיאנו וייטו, שאם יגיע לאלופה תעביר אותו היא תשלם לאתלטיקו 22 מיליון יורו, שנה מאז שהגיע לווינסטה קלדרון תמורת 20 מיליון יורו מוויאריאל.

עוד בנושא:
העברות בעולם: מריו גומז סומן בדורטמונד, מנדז'וקיץ' לווסטהאם?
הכנה: פריס סן ז'רמן ניצחה את אינטר 1:3
נוליטו: "להעדיף את סיטי על פני ברצלונה - ההחלטה הטובה בחיי"

חלוץ אתלטיקו מדריד לוסיאנו וייטו. GettyImages
מחמאות מכול הכיוונים. וייטו/GettyImages

בספרד טוענים כי הארגנטינאי מתלבט ומתקשה לגבש החלטה בין ברצלונה לסביליה. מחד, ליאונל מסי שוחח עם וייטו והסביר לו כי לטווח הרחוק חתימה באלופה תעניק לו יציבות לעומת השאלה אצל מחזיקת הליגה האירופית, שאינה מעוניינת לרכוש את החלוץ בחלון ההעברות הנוכחי, אלא לשקול זאת בקיץ הבא. על פי חלק מהפרשנים בקטלוניה טוענים כי לואיס אנריקה מעוניין בחלוץ אתלטיקו על פני הצרפתי, שחגג כבר 29. בברצלונה מעוניינים להשלים את הרכש בשבוע הקרוב כאשר אחד מהשניים יצטרף.

בינתיים, המנהל המקצועי של ברצלונה לשעבר, צ'רלי רשאק, העניק את הזווית המקצועית שלו: "הרזומה של לוסיאנו מרשים, הוא הצליח להוכיח איכות בתקופה שלו בוויאריאל, אבל העונה האחרונה שלו באתלטיקו היא תמרור אזהרה. יש לוויטו גרף התקדמות טוב, הוא רק בן 22 ועשוי להשתלב בשיטה בצורה טובה יותר מאשר גמיירו, שרגיל לשחק כחלוץ מרכזי בלבד". אל המחמאות לארגנטינאי הצטרף גם הפרשן פרנסיסקו קרסקו הצטרף למחמאות: "הוא חלוץ טהור ומגוון, הניידות שלו מרשימה והוא עשוי להפוך לג'וקר אמיתי מהספסל במקרים בהם ניימאר, מסי ולואיס סוארס ייעדרו או יצטרכו מנוחה. גמיירו אמנם מבקיע יציב יותר, אך איתו ההתקפה עשויה להפוך לסטטית, תקועה ותפריע לשער השחקנים לצידו".

המאמן ושחקן ברצלונה בעבר, ויקטור מוניוס הוסיף: "הניסיון של לוסיאנו בליגה הספרדית היה עד כה בעייתי, באתלטיקו לא ידעו להשתמש בו בצורה נכונה ואולי דווקא לוצ'ו ימצא פתרונות. וייטו מתאים מבחינתה השיטה בנוגע למציאת שטחים, הוא איכותי עם שתי הרגליים והוא לא חלוץ שרק יודע להבקיע אלא לגוון את המשחק ולתרום למשחק ההתקפה בצורה שלמה יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קווין גמיירו שחקן סביליה. sport.es, אתר רשמי
גמיירו לצד מונצ'י. הניסיון יכריע?/אתר רשמי, sport.es

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully