וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 25.7: ג'ו אלן נמכר לסטוק סיטי, ההצהרה של אובמיאנג

הקשר עזב את ליברפול אחרי ארבע עונות, חלוץ דורטמונד חולם על ריאל, שמקווה להשלים את עסקת פוגבה מתחת לאף של מוריניו. ואן פרסי עשוי להחליף את זלאטן בפ.ס.ז' ובאתלטיקו מתקשים להשלים את הקאמבק של דייגו קוסטה

one

העברות

* ג'ו אלן, אחד ממצטייני נבחרת ויילס ביורו 2016, נמכר מליברפול לסטוק סיטי תמורת 15 מיליון יורו. הקשר בן ה-26 חתם לחמש שנים אצל הפוטרס, אחרי ארבע עונות באנפילד.

* עוד לפני כן, סטוק סיטי הציגה את שחקן הכנף המצרי, רמדאן סובחי בן ה-19, שנחשב לאחד הכישרונות הכי גדולים במצרים בשנים האחרונות. לכתבה על סובחי.

* מריאנו אנדוחאר, שוער סגל נבחרת ארגנטינה בן ה-32, חתם לשלוש שנים באסטודיאנס, בשורותיה שיחק בעונה האחרונה כמושאל מנאפולי.

* האג'ימה הוסוגאי, הקשר היפני בן ה-30 של הרטה ברלין, חתם לשנתיים בשורות היורדת שטוטגרט, ששילמה עבורו כ-700 אלף יורו.

* קנוויין ג'ונס, 31, לשעבר שחקן סטוק סיטי, חתם לחצי שנה בקבוצת סנטרל FC ממולדתו טרינידד וטובגו. הוא ישחק שם כמושאל מאטלנטה האמריקאית, שממתינה לכניסתה ל-MLS.

* הבלם השנהבי הוותיק, קולו טורה (35), ששיחק בשלוש השנים האחרונות בליברפול, הוצג בסלטיק.

* הקשר הוותיק, סטין סחארס (32), עזב את פ.ס.וו איינדהובן אחרי שלוש עונות וחתם ביהרנבן לשנתיים.

* אנס אונול הושאל ממנצ'סטר סיטי לטוונטה לעונה אחת.

* אוקזר שאלה ממארסיי את הבלם הצרפתי, סטפן ספראניה.

עוד בנושא:
נוליטו: "להעדיף את סיטי על פני ברצלונה - ההחלטה הטובה בחיי"
הכנה: פריס סן ז'רמן ניצחה את אינטר 1:3
דיווח: סוכמה העברתו של קווין גמיירו לברצלונה

שמועות

* גביגול מתקרב ליובנטוס. בברזיל מדווחים כי סנטוס מרוצה מהצעה בסך 20 מיליון יורו שקיבלה מאלופת איטליה עבור 40 אחוזים מכרטיסו של החלוץ בן ה-19, וכעת ראשי יובנטוס צריכים להגיע לסיכום על תשלום לשחקן עצמו (מחזיק ב-40 אחוזים מהכרטיס) ולחברת דויין ספורטס (מחזיקה ב-20 אחוזים).

* האם בורוסיה דורטמונד בדרך לאבד כוכב נוסף? פייר אמריק אובימיאנג העביר מסר ברור לגבי ההתעניינות בו מצד מנצ'סטר סיטי: "המועדון היחיד שאני מוכן לעזוב את דורטמונד עבורו הוא ריאל מדריד. אני רוצה להגיע לשם יום אחד, זו המטרה הגדולה ביותר בקריירה שלי, אבל כרגע אני מתרכז בדורטמונד. טוב לי כאן".

* תחנת הרדיו הספרדית קאדנה סר טוענת שפול פוגבה מעדיף את ריאל מדריד על מנצ'סטר יונייטד, וסוכנו, מינו ראיולה, הוא זה שדוחף לכיוון השדים האדומים.

* אתלטיקו מדריד לא מוותרת על האפשרות לצרף את דייגו קוסטה. הבלוז אמנם הבהירו לספרדים כי עד שהם לא ישלימו את עסקת אלברו מוראטה מריאל מדריד, לא יפתחו משא ומתן בנוגע לקוסטה.

* עדיין בצ'לסי, נמניה מאטיץ' ממשיך להיות המועמד המוביל של יובנטוס להחליף את פול פוגבה. הגברת הזקנה כבר החלה במגעים עם סוכנו של קשר הבלוז, שלא נמצא בתוכניות של אנטוניו קונטה.

* האל סיטי מחפשת מאמן אחרי העזיבה של סטיב ברוס. העולה החדשה צפויה לזמן את רוברטו מרטינס, שפוטר בסיום העונה הקודמת מאברטון.

* דייויד מויס וסנדרלנד פנו למנצ'סטר יונייטד בנוגע לעדנאן ינוזאי. כזכור, הבלגי קיבל את ההזדמנות הראשונה אצל השדים האדומים מהמאמן הסקוטי.

* פטריק קלייברט, שמונה למנהל הספורטיבי של פריס סן ז'רמן, שוחח עם רובין ואן פרסי לגבי האפשרות שיצטרף לאלופה הצרפתית.

עדנאן ינוזאי, נבחרת בלגיה. GettyImages
מויס מעוניין. ינוזאי/GettyImages

* ווסטהאם מנסה לחזק את החלק הקדמי ועל פי התקשורת באיטליה פנתה ליובנטוס בנוגע למריו מנדז'וקיץ'. הגברת הזקנה עשויה להיענות להצעה על הקרואטי בעקבות החתימה המתקרבת של גונסאלו היגואין.

* מילאן ומאמנה, וינצ'נזו מונטלה, ממשיכים לשוחח עם צ'לסי בנוגע לעסקת חואן קואדראדו. הקיצוני בילה ביובנטוס בעונה האחרונה ולא ברור אם הוא יכלל בסגל של קונטה.

* בת זוגו של מאורו איקרדי, וונדה נארה, המשמשת כסוכנת של חלוץ אינטר פתחה במגעים עם נאפולי. הפרטנופי כבר סימנו את הארגנטינאי כמחליף של גונסאלו היגואין כאשר הנראזורי צפויים לקבל תמורתו 30 מיליון יורו. בנאפולי גם שוקלים לפנות אל קרלוס טבס, אך הוא הודיע כי ימשיך בבוקה ג'וניורס.

* בורוסיה דורטמונד לא סיימה את מלאכת הרכבת הסגל. הקבוצה של תומאס טוכל סימנה את מריו גומז, שלא ימשיך בפיורנטינה בעונה הקרובה ושמו נקשר כמועמד להגיע לברצלונה.

שחקן בוקה ג'וניורס קרלוס טבס מאוכזב. AP
לא עוזב. טבס/AP

* אדריאנו נמצא במגעים מתקדמים עם בשיקטאש. המגן יעזוב את ברצלונה, שתקבל 600 אלף יורו בשלושה תשלומים.

* בהולנד טוענים כי פרנק דה בור הוא המועמד המוביל להחליף את רוברטו מאנצ'יני באינטר.

* באנגליה מדווחים שבפטימבי גומיס מסוונסי יושאל במהלך העונה הקרובה למארסיי. החלוץ כבר הגיע לבדיקות רפואיות.

* 'מארקה': עמנואל אדבאיור עשוי להצטרף לקליארי מהליגה האיטלקית. החלוץ שזכור מהימים בהם שיחק בארסנל, מנצ'סטר סיטי וריאל מדריד, שוחרר מקריסטל פאלאס הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully