וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוליטו: "להעדיף את סיטי על פני ברצלונה - ההחלטה הטובה בחיי"

החלוץ שפך אור על הכוונה לוותר על חזרה לקטלוניה: "רציתי לשחק אצל פפ וידעתי שכאן תהיה לי הזדמנות ממשית להפוך לגורם משמעותי, בברצלונה לא הייתה לי הזדמנות אמיתית לשחק בהרכב"

one

בשנה האחרונה שמו של נוליטו נקשר עם חזרה לברצלונה פעמים רבות. בחודש ינואר האחרון היה נדמה כי בסלטה ויגו ובקאטלוניה מצאו את נוסחת הקסם שתחזיר את החלוץ לקאמפ נואו, אך המגעים בין הצדדים לא הבשילו לידי חתימה.
מאז הספיק כוכב סלטה ויגו לתפוס מקום קבע בנבחרת ספרד, הציג יכולת טובה ביורו 2016 והתעניינות מצד לואיס אנריקה נמשכה. דווקא שהיה נדמה כי נוליטו יהפוך לחלק מהסגל, הגיעה ההצעה של פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי שצרפו אותו תמורת 13.8 מיליון ליש"ט.

בזמן שברצלונה עדיין מחפשת פתרונות לחלק הקדמי, נדמה שנוליטו אפילו לא מתחרט: "להעדיף להגיע לסיטי על פני חזרה לברצלונה הייתה ההחלטה הכי טובה בחיי המקצועיים והאישיים. דיברתי על הרצונות שלי עם המשפחה שלי, הסוכן והחברים - רציתי לשחק אצל פפ וידעתי שכאן תהיה לי הזדמנות להפוך לגורם משמעותי בהרכב".

שחקן ספרד נוליטו חוגג. GettyImages
העדיף את פפ. נוליטו/GettyImages

עוד בנושא:
דיווח: סוכמה העברתו של קווין גמיירו לברצלונה
הכנה: פריס סן ז'רמן ניצחה את אינטר 1:3

"הייתי בר מזל לשחק בברצלונה למשך תקופה קצרה, שיתפתי פעולה עם ליאונל מסי, אבל מה שאני רוצה בחיים הוא לחייך, ואת זה עושים כאשר משחקים כדורגל בצורה קבועה. בברצלונה לא הייתה לי הזדמנות ממשית לשחק בהרכב", סיכם הספרדי בן ה-29.

על העבודה המשותפת עם המאמן הוסיף: "עבדנו תקופה קצרה כשהוא אימן בברצלונה, ואני נהנה לשתף איתו שוב פעולה. סיטי הגיעה בעונה שעברה אל חצי גמר ליגת אלופות, עכשיו אני אעשה הכול כדי לסייע למועדון לעשות עוד צעד לעבר התואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully