וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בן ביטון ואופיר דוידזאדה עושים טעויות רבות, כל הכדורים עוברים דרך ג'ון אוגו"

מחלקת הסקאוטינג של אולימפיאקוס העבירה למאמן ויקטור סאנצ'ס דו"ח מפורט לקראת המשחק בין השתיים ברביעי: "המגנים הם נקודת התורפה, הבלמים גבוהים וחזקים. לא נראה שלאלופת יוון תהיה בעיה לעבור"

באדיבות ערוץ 20

אחרי שצלחה את המשוכה הקשה העונה לשם שריף טירספול, הפועל באר שבע תפגוש ביום רביעי את אולימפיאקוס, למשחק הראשון מבין שניים בסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות, כדי לעשות צעד נוסף אל עבר החלום: מקום בשלב הבתים של המפעל הכי יוקרתי ביבשת.

אלא שהדרך של האלופה הישראלית לשלב הבתים של המפעל עוד ארוכה מאוד. מולה ניצבת אלופת יוון, שהגיעה לשלב הבתים של הצ'מפיונס בחמש השנים האחרונות והיא, כמובן, לא מתכוונת לוותר על התענוג גם הפעם.

בינתיים, התקשורת היוונית פרסמה דו"ח סקאוטינג שהוגש למאמן ויקטור סאנצ'ס על ידי צוות הסקאוטינג של הקבוצה, שנכתב לאחר המשחק השני של הפועל באר שבע מול שריף טירספול.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע: לוסיו נרשם באופ"א ויוכל לשחק מול אולימפיאקוס
בזכות ההעפלה לשלב הבא: הפועל באר שבע הבטיחה הכנסה של כמיליון יורו
בכר: "היום באה לידי ביטוי החשיבות הגדולה של הניצחון הביתי"

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע (אמצע) מול שריף טירספול. ברני ארדוב
"הכול עובר דרכו". אוגו/ברני ארדוב

"כל הכדורים עוברים דרך המנוע של הקבוצה במרכז המגרש, ג'ון אוגו", נכתב בדו"ח. "היא מסוכנת מאוד בהתקפות מתפרצות, במיוחד כשהכדור עובר דרך טוני וואקמה המהיר. שני הבלמים גבוהים וחזקים, וטובים במשחק הראש, אבל נקודת התורפה היא המגנים - בן ביטון ואופיר דוידזאדה - שעושים טעויות רבות כשמופעל עליהם לחץ. הם לא יציבים, וזו הסיבה שוויקטור יפעיל לחץ רב באגפים".

עוד נכתב בדו"ח: "באופן כללי, שחקני הפועל באר שבע חסרי ניסיון במעמדים הללו. יתרון נוסף שעומד לטובת אולימפיאקוס הוא החיסרון של אובידיו הובאן, שלא ישחק לאחר שספג כרטיס אדום מול שריף. לא נראה שאולימפיאקוס תתקשה, רק אסור לה לזלזל".

ביוון ערכו ריאיון עם המאמן הישראלי, יצחק שום, אשר אימן ביוון, את פנאתינייקוס בין השנים 2003 ל-2005. "הפועל באר שבע קבוצה טובה", אמר שום. "לאולימפיאקוס אין מסורת טובה מול קבוצות מישראל ובכדורגל הכול אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully