וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "היום באה לידי ביטוי החשיבות הגדולה של הניצחון הביתי"

19.7.2016 / 22:57

מאמן הפועל באר שבע חגג את העלייה לשלב הבא במוקדמות ליגת האלופות: "היה קשה מאוד, כמו שציפינו. מרוצה מהאופי". אובידיו הובאן ושיר צדק לא ישחקו במפגש הראשון מול אולימפיאקוס

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הפנים קדימה. בכר/ברני ארדוב

האלופה הפועל באר שבע נשמה הערב (שלישי) לרווחה לאחר התיקו המאופס מול שריף טירספול, ששלח אותה למפגש כפול מול אולימפיאקוס בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות אחרי 2:3 בסיכום שני המשחקים (המשחק הראשון ברביעי הבא ביוון).

הקבוצה של ברק בכר תיאלץ להסתדר במפגש הראשון מול האימפריה מפיראוס ללא אובידיו הובאן, שהורחק הערב בצהוב שני ושיר צדק, שיסיים לרצות את עונש ההרחקה שהוא גורר מהמפגש מול תון השוויצרית בעונה שעברה. אם באר שבע תודח מול אולימפיאקוס, היא תעבור לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית.

עוד בנושא

מוקדמות ליגת האלופות: הפועל באר שבע העפילה לסיבוב השלישי
קמביאסו ופורטוניס מחכים: אולימפיאקוס, היריבה הבאה של הפועל באר שבע

אלונה ברקת חוגגת העפלה

המאמן ברק בכר אמר בסיום המשחק: "היה משחק קשה מאוד, כמו שציפינו. שריף קבוצה קשה מאוד וציפינו למשחק קשה. אני מרוצה מאוד מהדרך בה שיחקנו, מהאופי שגילינו ומהמחויבות של כל השחקנים, ללא יוצא מן הכלל. היום באה לידי ביטוי החשיבות הגדולה של הניצחון הביתי שלנו בשבוע שעבר. אני שמח שעשינו את זה, נשמח יום אחד ומחר כבר נתחיל להתכונן למשחק הבא".

מאור מליקסון: "הדבר הכי גדול שאני לוקח מהמשחק הזה, זה שהבטחנו לאוהדים שלנו עוד לפחות שני משחקים ברמה אירופית גבוהה בטרנר. ניצחנו יריבה ברמה גבוהה במשחק קשה, אני מכיר את החברים שלי לקבוצה ומאמין שאיתם הכל אפשרי מול אולימפיאקוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully