וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות ההעפלה לשלב הבא: הפועל באר שבע הבטיחה הכנסה של כמיליון יורו

20.7.2016 / 6:30

האלופה חגגה את ההעפלה למפגש מול אולימפיאקוס, שתניב הכנסה נאה לקופת המועדון. במקביל, גם נסיונות הרכש לא נפסקים וקהת או קשר זר נמצאים על הכוונת. בקבוצה מתלהבים ממיגל ויטור: "גם באימונים רואים שהוא שחקן ברמה גבוהה"

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם מאור מליקסון (למעלה). יוסי ציפקיס
רווח מיידי. שחקני באר שבע חוגגים/יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע צפויה להכניס לקופת המועדון כמיליון יורו בזכות ההעפלה לסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות אחרי ה-0:0 אמש (שלישי) עם שריף טירספול. האלופה למעשה הבטיחה לעצמה לפחות עוד שני מפגשים באירופה, שיניבו כ-620 אלף יורו ממענקים מאופ"א. הסכום הזה צפוי לגדול באמצעות מכירת הכרטיסים וזכויות השידור.

באופ"א נותנים מענק בגובה 400 אלף יורו על השתתפות בשלב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, אולם גם הדחה מול אולימפיאקוס, היריבה בשלב הבא, תאפשר לקבוצה להשתתף בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית שמעניק 230 אלף יורו.

בבאר שבע היו מרוצים מאוד מעצם ההעפלה וכמו כן מהתפקוד הטקטי של השחקנים. הבלם החדש מיגל ויטור קיבל שבחים מחבריו ומאנשי המועדון. "מדובר במשחק ראשון ואי אפשר לקבוע כלום, אבל ראינו גם באימונים שמדובר בבלם ברמה גבוהה", אמר אחד השחקנים. "באופן כללי כל הצגנו משמעת טקטית טובה מאוד. היה חשוב לנו להעפיל גם אם זה לא עם כדורגל יפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור. ברני ארדוב
בבאר שבע מתרשמים לטובה. מיגל ויטור/ברני ארדוב

גם וויליאם סוארס, שעתידו בקבוצה לא ברור, זכה למחמאות, אולם למרות זאת במועדון מעריכים שהבלם הברזילאי לא יישאר בהתאם לבקשתו. באר שבע לא מעוניינת להשאיר שני בלמים זרים בסגל שכולל גם את שיר צדק ולואי טאהה.

פרט לשחקנים החדשים שכבר הצטרפו - גיא חיימוב, יובל שבתאי, מיגל ויטור ולוסיו, שיצטרף לסגל לקראת המפגשים מול אולימפיאקוס - באר שבע רוצה להתחזק בעוד קשר. רועי קהת הוא אחד השחקנים שנמצאים בתוכניות. בקבוצה כבר גיששו לפני כחודשיים אצל קשר אוסטריה וינה אבל הבינו שהקשר לא מעוניין לחזור לישראל. גם בשלב זה בבאר שבע מבינים שקהת מעדיף להישאר באירופה, אך אם יחליט לחזור לישראל בקבוצה יעשו מאמצים לצרפו, זאת לצד מכבי חיפה ומכבי תל אביב שכבר מתעניינות בו. במקביל נבחנת האופציה לצרף קשר זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully