וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: סם אלרדייס מונה למאמנה החדש של נבחרת אנגליה

יש מחליף להודג'סון. "ביג סם" חתם לשנתיים וינסה לשקם את נבחרת שלושת האריות: "גאה בצורה בלתי רגילה, צריך לגרום לכל המדינה להיות גאים בנו". מנכ"ל ההתאחדות: "הוא האיש הנכון לתפקיד"

מאמן סנדרלנד סם אלרדייס. AP
יהיה מעניין. אלרדייס/AP

זה היה באוויר בימים האחרונים, והחל מהיום זה גם רשמי: סם אלרדייס הוא מאמנה החדש של נבחרת אנגליה. "ביג סאם" שחתם לשנתיים ייכנס לנעליו של רוי הודג'סון, שסיים קדנציה מאכזבת מאוד עם הופעה איומה ביורו 2016, וינסה לשקם את נבחרת שלושת האריות לקראת הגביע העולמי הקרוב ברוסיה.

"אני גאה בצורה בלתי רגילה להיות מאמן אנגליה, זה לא סוד שזה התפקיד שתמיד רציתי", אמר אלרדייס המאושר. "עבורי, זה הג'וב הטוב ביותר בכדורגל האנגלי. אעשה כל שביכולתי כדי לעזור לאנגליה ולהעניק לאומה ולאוהדים שלנו מה שהם ראויים. מעל הכל, צריך לגרום לכל המדינה להיות גאים בנו".

"אלרדייס מגיע עם רזומה מוכח של הצלחות ויכולת להוציא את הטוב ביותר מהקבוצות שאימן, בצירוף היותו אדם שחושב קדימה, עם רעיונות מתקדמים", הודיעו בהתאחדות. "ביחד עם המטרה העיקרית שהיא להעפיל לרוסיה 2018, הוא יצטרך לגבש נבחרת חזקה עם זהות, ולמקסם את הפוטנציאל של סגל צעיר ומוכשר".

מנכ"ל ההתאחדות מרטין גלן הוסיף: "סם הוא האיש הנכון לתפקיד. יש לו קבלות, והיכולת שלו תמיד להוציא את הטוב ביותר מהשחקנים והקבוצות שלו ולפתח אתוס קבוצתי חזק ולאמץ שיטות אימון מודרניות הפכו לבחירה יוצאת מהכלל".

עוד בנושא:

ג'ולן לופטגי מונה למאמן נבחרת ספרד
ג'אמפיירו ונטורה הוצג כמאמן נבחרת איטליה: "גאה ומאושר מתמיד"

אלרדייס החל את קריירת האימון שלו בבלקפול באמצע שנות התשעים, ומאז הספיק לעבור גם בנוטס קאנטוי (1997-1999), בולטון (1999-2007), ניוקאסל (2007-2008), בלקבורן (2008-2010) ווסטהאם (2011-2015) וסנדרלנד, אותה אימן עד היום. החתולים השחורים אמורים לקבל פיצוי כספי של כ-2-3 מיליון ליש"ט מההתאחדות האנגלית על התרת חוזהו.

סאמי לי, ששיתף עם אלרדייס פעולה בבולטון ועבד אשתקד בסאות'המפטון, צפוי לשמש כעוזרו. מי שעשוי להחליף את אלרדייס בסנדרלנד הוא דייויד מויס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

לא נראה מבטיח...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully