וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ולן לופטגי מונה למאמן נבחרת ספרד

הספרדי בן ה-49, שפוטר מפורטו בינואר האחרון, יחליף את ויסנטה דל בוסקה ויוביל את הנבחרת בקמפיין מוקדמות המונדיאל שייצא לדרך בחודש ספטמבר. המבחן הראשון: מול נבחרת בלגיה

ג'ולן לופטגי מאמן נבחרת ספרד. טוויטר, צילום מסך
המחליף של דל בוסקה. לופטגי/צילום מסך, טוויטר

אחרי שלא אימן במשך כחצי שנה, לג'ולן לופטגי יש בית חדש. היום (חמישי) הודיעה התאחדות הכדורגל הספרדית על מינויו של המאמן הספרדי בן ה-49 לתפקיד, והוא יחליף את ויסנטה דל בוסקה שסיים את תפקידו לאחר טורניר היורו בצרפת.

לופטגי אימן עד לינואר האחרון את פורטו, אליה הגיע ב-2014, אך פוטר בשל התוצאות הלא טובות של הקבוצה בזירה המקומית ובאירופית. הוא מונה לתפקיד כשנה לאחר שהוביל את נבחרת ספרד לזכייה באליפות אירופה לנבחרות צעירות, שנערכה בישראל. לפני כן הוא אימן את קבוצת המילואים של ריאל מדריד וכן בנבחרות הצעירות של ספרד. כשחקן, שיחק הן בריאל מדריד והן בברצלונה לפני שסיים את הקריירה בראיו וייקאנו.

המבחן הראשון של לופטגי ייערך ב-1 בספטמבר, אז תפגוש נבחרת ספרד את נבחרת בלגיה למבחן ההכנה האחרון שלה לקראת תחילת מוקדמות המונדיאל ברוסיה, שייצאו לדרך ארבעה ימים לאחר מכן, עת תפגוש הנבחרת את ליכטנשטיין. כחודש לאחר מכן היא תתארח אצל איטליה, כשהמשחק מול נבחרת ישראל ייערך במרץ 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully