וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אמפיירו ונטורה הוצג כמאמן נבחרת איטליה: "גאה ומאושר מתמיד"

המאמן בן ה-68, שאימן בשנים האחרונות את טורינו, תפס באופן רשמי את מקומו של קונטה: "תודה לאנטוניו שהשאיר תרבות של עבודה קשה". הבכורה מול צרפת, לאחר מכן יגיע עם האזורי לישראל

מאמן נבחרת איטליה ג'אמפיירו ונטורה (משמאל) עם נשיא ההתאחדות קרלו טאבקיו. GettyImages
המאמן הכי מבוגר של איטליה מאז ברנרדיני ב-1974. ג'אמפיירו ונטורה, משמאל, עם נשיא ההתאחדות קרלו טאבקיו/GettyImages

נבחרת איטליה הציגה הערב (שלישי) את מאמנה החדש ג'אמפיירו ונטורה, שתפס את מקומו של אנטוניו קונטה. ונטורה בן ה-68 אימן בהצלחה את טורינו בחמש העונות האחרונות, אחרי שנים ארוכות בהן נדד בקבוצות שונות, ביניהן גם סמפדוריה, אודינזה ונאפולי. למרות התקופה הטובה בטורינו וההערכה לה הוא זוכה, המאמן הוותיק מעולם לא זכה בתואר.

ונטורה חתם על חוזה לשנתיים ולא שכח להודות לקודמו בתפקיד במסיבת העיתונאים: "תודה לקונטה שהשאיר בנבחרת תרבות של עבודה קשה. אלו בדיוק הדברים שנשאתי עמי במסעותיי כמאמן כדורגל. אין לי הרבה זמן, אז זה יתרון גדול שיש יסודות טובים. אני מאושר להיות כאן, אבל מעל הכול גאה שנבחרתי לייצג את אחת מאומות הכדורגל החשובות ביותר".

מאמן נבחרת איטליה ג'אמפיירו ונטורה. GettyImages
בקרוב בישראל. ג'אמפיירו ונטורה/GettyImages

עוד הוסיף המאמן החדש: ""אני לא יכול לחכות להתחיל לאמן את הנבחרת. אנחנו כבר מנתחים את יורו 2016 ורוצים להרשים במוקדמות. אבנה את הסגל שלי סביב ה-23 שהיו ביורו, אם כי יש כמובן הרבה שחקנים צעירים שצריך לעקוב אחרים. גרציאנו פלה היה מבריק ביורו, למרות החמצת הפנדל. סין רחוקה, אבל נראה מה הוא יכול להציע. אדבר עם אנדראה ברצאלי כדי לראות אם ימשיך. המטרה תהיה לשלב בין הוותיקים לצעירים וכמובן להעפיל לגביע העולמי".

את הבכורה שלו כמאמן האזורי יעשה ונטורה בבארי, שם איטליה תארח למשחק ידידות את צרפת ב-1 בספטמבר. ארבעה ימים לאחר מכן יקיים את הבכורה הרשמית שלו כאן אצלנו, כאשר נבחרת ישראל תפתח את מוקדמות מונדיאל 2018 בחיפה מול האיטלקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully