וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: בני הרצליה באותו הבית עם סטיאווה בוקרשט

22.7.2016 / 13:42

הקבוצה מהשרון, ששב לשחק באירופה אחרי שנים רבות, הוגרלה למפעל השני של פיב"א נגד הקבוצות הרומנית, כששתי קבוצות נוספות בבית יהיו ממוקדמות ליגת האלופות. וגם: ההסבר המלא על שיטת המשחקים

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה. ברני ארדוב
מגיע לרומניה. גורקה/ברני ארדוב

בני הרצליה הוגרלה היום (שישי) בליפרינג, גרמניה, לשלב הבתים של היורופקאפ, המפעל הרביעי בחשיבותו באירופה. הקבוצה של מיקי גורקה יודעת, נכון לעכשיו, רק על יריבה אחת אותה תפגוש, סטיאווה בוקרשט הרומנית, כאשר שתי הקבוצות הנוספות יהיו קבוצות שלא יצלחו את שלב המוקדמות של ליגת האלופות. מי שתגיע לבית של הרצליה היא המפסידה בשלב המוקדמות הראשון במשחק בין אלופת רומניה אורדאה, לאלופת סלובקיה פריביזדה, והמפסידה בשלב המוקדמות השני בין המנצחת במפגש זה לאקדמיק סופיה.

40 קבוצות ישתתפו בשלב הבתים הראשון של המפעל, כשהן יחולקו ל-10 בתים בני ארבע קבוצות כל אחד. שתי הקבוצות הראשונות בכל בית, וארבע הקבוצות מהמקום השלישי בעלות המאזן הטוב ביותר, תעפלנה לשלב הבתים השני, שיכיל 24 קבוצות. בשלב זה יחולקו הקבוצות לשישה בתים בני ארבע קבוצות כל אחד, כשמנצחת הבית, ושתי הסגניות בעלות המאזן הטוב ביותר יעפילו לשמינית הגמר, כשאליהם יצטרפו שמונה קבוצות שינשרו משלב הבתים הראשון של ליגת האלופות.

הרצליה, שחוזרת לאירופה אחרי שבע שנים, השאירה לא מעט שחקנים מהסגל של העונה שעברה: הקפטן, אבירם זליקוביץ', פותח עונה רביעית לצידם של תום מעיין, ששב מפציעה, כארם משעור, דני רובין, מורן רוט וסטיבן דניס. הרצליה צירפה עד כה רק את הפורוורד האמריקאי חליל קאנצ'ביץ'.

עוד בנושא:
קארבל אנדרסון: "לא הייתי רוצה שמישהו יתמודד עם הקשיים שהיו לי"
קראודר: "רוב השחקנים ב-NBA נגעלים מנהירת הכוכבים לגולדן סטייט"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully