וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפציעה הכריעה: מארק גאסול ייעדר מהמשחקים האולימפיים בריו 2016

מארק גאסול, ממפיס גריזליס. AP
מכה לסקריולו. גאסול/AP

מכה לנבחרת ספרד לקראת המשחקים האולימפיים בריו 2016. ממפיס גריזליס הודיעה היום (חמישי) לראשי ההתאחדות הספרדית כי מארק גאסול לא התאושש מהפציעה ברגלו הימנית והוא לא יעמוד לרשות הנבחרת. ספרד תחפש זכייה שלישית ברציפות במדליה וההיעדרות של סנטר הגריזליס היא ללא ספק מכה קשה עבור השאיפה להניף מדליה רביעית ברציפות. בתקשורת הספרדית תיארו את מצבו של גאסול כקריטי: "מארק עשה את כל המאמצים להגיע לריו, אך הוא גם צריך לחשוב על המשך הקריירה".

גאסול נעדר מאז פברואר האחרון והוא מצטרף לפאו גאסול, שלא יגיע לריו כמו גם סרג' איבאקה. את מקומו של האחרון בסגל תפס ניקולה מירוטיץ' כאשר בתקופה האחרונה ניסה האח הקטן למשפחת גאסול להתגבר על הפציעה, אולם חוסר היכולת שלו לבצע שינוי כיוון תוך כדי ריצה עשו את שלהן.

בממפיס הסבירו לסנטר כי השתתפותו בריו עשויה לסכן את המשך הקריירה שלו ועליו לנצל את החופשה למנוחה. עדיין לא ברור מה יהיה משך ההיעדרות של כוכב הגריזליס. העובדה כי שני הגבוהים הבכירים של סרג'יו סקאריולו ייחסרו תפתח את הדלת עבור לימאנה דויפ וגיירמו גומס. עדיין לא ברור מי יכלל בסגל הסופי של סקאריולו, אך הפרשנים בספרד בטוחים כי מספר שחקנים מהסגל הצעיר, שמשחק בימים אלה באליפות אירופה לנבחרות צעירות.

עוד בנושא:
עוד חיזוק לבלאט: ג'יימס אנדרסון חתם לשתי עונות בדרושפאקה
דיווח: דניאל תייס קרוב לחתימה במכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully