וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דניאל תייס קרוב לחתימה במכבי תל אביב

21.7.2016 / 6:52

קו קדמי גרמני ביד אליהו? שחקן הפנים של באמברג (24, 2.03), שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, עשוי להצטרף לבן ארצו מאיק צירבס, עמו שיתף פעולה באליפות אירופה האחרונה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב הולכת על קו קדמי גרמני? על פי דיווחים שהתפרסמו במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) באירופה, דניאל תייס, הפורוורד/סנטר בן ה-24 של באמברג, קרוב לחתימה במועדון. על מועמדותו של תייס פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

הצהובים עוקבים אחר הגרמני כבר תקופה ארוכה ונציגי הקבוצה אף נועדו עמו במהלך הפיינל פור האחרון, שנערך בברלין. הגעתו תוכל למלא חלק מהחלל שהותיר קווינסי מילר הפצוע, שייעדר בין שישה לתשעה חודשים ועשוי להיות משוחרר מהמועדון. תייס, שמתנשא לגובה של 2.03 מטרים, היה שחקן הפנים המחליף של אלופת גרמניה בשנתיים האחרונות. בעונה החולפת, שהייתה הראשונה שלו ביורוליג, הוא לקח 1.5 זריקות לשלוש בממוצע למשחק וקלע ב-39 אחוזים מחוץ לקשת.

שחקן באמברג דניאל תייס לפני שחקן מכבי תל אביב דרגאן בנדר. GettyImages
משחק מרשים מול מכבי תל אביב בעונה שעברה. תייס/GettyImages

תייס פתח פעם אחת בחמישייה ב-24 משחקים. הוא העמיד ממוצעים של 9.2 נקודות ו-4.4 ריבאונדים ב-19 דקות. מול מכבי תל אביב הוא הפגין יכולת טובה, עם 16 נקודות ו-7 ריבאונדים בניצחון של באמברג בגרמניה (בדרך לשיא עונתי של מדד 23), ו-13 נקודות ו-6 ריבאונדים בהפסד בתל אביב.

השחקן שגדל במחלקת הנוער של בראונשווייג, עזב ב-2012 לאולם, שם שיחק במשך שנתיים, לפני שיכולתו הטובה סידרה לו כרטיס לליגת הקיץ של ה-NBA ב-2014. באותה שנה גם רשם את הופעת הבכורה שלו בנבחרת גרמניה, וזכה לשדרוג ולחוזה בבאמברג.

אם וכאשר יחתום במכבי תל אביב, יפגוש תייס בפנים מוכרות: בן ארצו, הסנטר מאיק צירבס, שהגיע מהכוכב האדום בלגרד. השניים שיתפו פעולה לפני שנה במדי גרמניה באליפות אירופה, אז קלע תייס 9.8 נקודות למשחק ואילו צירבס הוסיף 7.1 נקודות, בעוד הגרמנים לא מצליחים להעפיל לשמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully