וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חיזוק לבלאט: ג'יימס אנדרסון חתם לשתי עונות בדרושפאקה

הסווינגמן (1.98, 27), שכיכב בעבר בז'לגיריס קובנה, חוזר לקדנציה שנייה באירופה ויעבה את הקו האחורי העמוס של הטורקים. ריקי היקמן סיכם במילאנו, קני גבריאל על סף חתימה באולימפיאקוס

שחקן ז'לגיריס ג'יימס אנדרסון מול שחקן ניז'ני נובגורוד טריי תומפקינס. Gregory Sokolov, GettyImages
מצטרף לסגל הנוצץ. אנדרסון/GettyImages, Gregory Sokolov

דיוויד בלאט ממשיך להרכיב את הסגל שלו לעונה הבאה בדרושפאקה. היום (חמישי) הטורקים השלימו החתמה חמישית בקיץ אחרי שסגרו עם ג'יימס אנדרסון לשתי עונות. הסווינגמן (1.98, 27), שכיכב בעונת 2014/15 בז'לגיריס קובנה ולא הצליח להשתלב בסקרמנטו קינגס בעונה החולפת, יעבה עוד יותר מצבת הגארדים שכוללת את בראד וונאמייקר, דאיריס ברטאנס, סקוטי ווילבקין ורג'י רידינג. בנוסף כולל הסגל של דיוויד בלאט את לוק הרנגודי, אדריאן מוארמן, פורקאן אלדמיר ובירקאן באטוק.

* ריקי היקמן סיכם לשתי עונות במילאנו. אקס מכבי תל אביב, שסבל מפציעות רבות בשנתיים האחרונות בהן שיחק בפנרבחצ'ה, ישחק מול הקבוצה אותה הדיח עם כמה תצוגות מרשימות משלב ההצלבה ביורוליג ב-2014. היקמן בן ה-30 העמיד בעונה שעברה ממוצעים של 4.6 נקודות ו-1.3 אסיסטים ביורוליג.

* קני גבריאל, ששיחק בעבר במכבי אשדוד, על סף חתימה באולימפיאקוס. הפורוורד בן ה-27, שכיכב בעונה שעברה בקרשיאקה, יחתום לשתי עונות על פי דיווחים בספרד.

* איגוד הכדורסל הסרבי הודיע שנבחרת הנוער לא תופיע לאליפות אירופה בעקבות הרגישות הפוליטית בטורקיה, שאמורה לארח את הטורניר. הסרבים יופיעו לטורניר אם הוא יועתק למדינה אחרת.

ריקי היקמן שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
ישקם את הקריירה במילאנו? היקמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully