וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "מחפשים חלוץ, הופתענו שדני אלבס עזב אותנו"

מאמן ברצלונה דיבר במסע"ת לרגל פתיחת העונה: "שחקנים רבים חוששים להגיע אלינו", "אני מרוצה מאוד מארדה", "אעזוב רק אם יפטרו אותי", "לא אידיאלי שליאו מסי פרש מנבחרת ארגנטינה"

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. AP
מחפש חיזוק לחוד. לואיס אנריקה/AP

אחרי פגרה ארוכה, ברצלונה תפתח את העונה באופן רשמי בסוף החודש, ב-30 ביולי, כשתפגוש למשחק הכנה את סלטיק הסקוטית, כשארבעה ימים לאחר מכן היא תארח את אלופת אנגליה, לסטר סיטי.

מאמן הקבוצה, לואיס אנריקה, דיבר במסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה על תוכניות הרכש של קבוצתו, על העונה הקרובה, עתידו וכן על שחקניו.

"אעזוב את ברצלונה רק אם יפטרו אותי או אם ייגמר לי הכוח לאמן", אמר המאמן. "אני מחפש חלוץ שיחזק את החוד שלנו. רבים רוצים להגיע, ותג המחיר של אחרים גבוה מדי. יש כאלו שחוששים שיתייבשו על הספסל. אנחנו מחפשים חלוץ עם חוש לשערים, שיידע להבקיע ממצבים קשים".

על ארדה טוראן, דני אלבס, כריסטיאן טייו ומרטין מונטויה: "הופתענו שדני אלבס עזב. נתגעגע אליו מאוד ונאחל לו רק את הטוב ביותר. הוא היה שחקן מצוין שתרם לנו רבות. הודעתי למונטויה ולטייו שהם לא בתוכניות שלי. הם יודעים את זה. ככל שהם יקדימו למצוא קבוצה חדשה - כך יהיה להם, וגם לנו, טוב יותר. אני מאוד מרוצה מארדה. היו קשיים בהתחלה, אבל הוא שחקן שונה, מחוץ למגרש ובתוכו".

לסיום התייחס לואיס אנריקה לליאו מסי: "זה לא אידיאלי שליאו פרש מהנבחרת, אבל כעת העומס על גופו יירד, מכיוון שהוא ישחק פחות משחקים בשנה".

עוד בנושא

אלכס סונג ואלן חלילוביץ' עזבו את ברצלונה
ברצלונה פתחה עונה, אומטיטי: "הייתי שוחה לכאן כדי לחתום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully