וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה פתחה עונה, אומטיטי: "הייתי שוחה לכאן כדי לחתום"

הדאבליסטית הספרדית החלה בהכנותיה לקראת עונת 2016/17, עדיין ללא ליאונל מסי, ניימאר, אנדרס אינייסטה ואחרים, אבל עם דניס סוארס שערך אימון במדים הישנים-חדשים ועם לואיס סוארס

AP

ברצלונה חזרה היום (רביעי) לאימונים אחרי חופשת הקיץ ולקראת עונת המשחקים 2016/17. עדיין ללא חלק מהשחקנים ששהו עם הנבחרות שלהם בקיץ, החלה אלופת ספרד את ההכנות עם 13 שחקנים מהקבוצה הראשונה כשהשחקנים הבולטים שנכחו באימון הם לואיס סוארס, דניס סוארס, אדריאנו, ז'רמי מתיו, סרג'י רוברטו ואחרים. שחקני הנבחרות לא נכחו באימון. ליאונל מסי, אנדרס אינייסטה, ג'רארד פיקה, סרחיו בוסקטס, ג'ורדי אלבה, חאבייר מסצ'ראנו, תומאס ורמאלן ואחרים. ניימאר, שעדיין צריך לשחק במשחקים האולימפיים עם ברזיל, גם לא נכח באימון.

סמואל אומטיטי אמר לאתר הרשמי של ברצלונה: "ברצלונה היא רמה גבוהה יותר בשבילי, אין לאן להתקדם מפה. אני יודע שזה לא אותו עולם. בברצלונה כל דבר מוכפל ב-10 או ב-100. אני חייב להתכונן לזה ואני מקווה להיות מוכן לאתגר. אני רגוע. אני יודע שלחתום בברצלונה זה סיכון, אבל זה סיכון שהייתי חייב לקחת. זה היה הזמן הנכון. כשידעתי שיש לי הזדמנות לחתום, בראש שלי כבר חשבתי שאני עובר ואז עברתי. הייתי מוכן גם לשחות לברצלונה".

דניס סוארס שחקן ברצלונה. AP
דניס סוארס באימון הראשון שלו בקבוצה הישנה-חדשה/AP
לואיס סוארס שחקן ברצלונה (ימין). AP
לואיס סוארס מותח איברים/AP
לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. AP
לואיס אנריקה באימון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully