וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 21.7: המחטף של פפ מברצלונה, צ'לסי עם הצעת ענק לבנפיקה

מנצ'סטר סיטי קרובה להשלמת עסקת גבריאל ז'סוס, הבלוז מוכנים להציע 25.5 מיליון יורו עבור לינדלוף ומוריניו מאמין שפוגבה יגיע למנצ'סטר יונייטד. פיאצה עובר בדיקות רפואיות ביובנטוס והיעד המפתיע של אקס ברצלונה וארסנל

אימג'בנק GettyImages

העברות

* מריו גצה השלים את המעבר מבאיירן מינכן לבורוסיה דורטמונד. דורטמונד תשלם כ-26 מיליון יורו לאלופה (לא כולל בונוסים שונים), הקשר חתם לארבע שנים בקבוצה שבה שיחק בין 2009 ל-2013. לידיעה המלאה

* אברטון הודיעה רשמית על צירופו של המנהל המקצועי של לסטר, סטיב וולש.

* אטלנטה צירפה בהשאלה את בלם רומא, ארווין זוקאנוביץ' עם אופציית רכישה בעונה הבאה.

* הקשר הקמרוני בן ה-28, אלכס סונג, חתם ברובין קאזאן הרוסית, אחרי עונה וחצי בווסטהאם, אליה הושאל מברצלונה.

* הקשר הקרואטי, אלן חלילוביץ' בן ה-20, עבר מברצלונה להמבורג תמורת 5.5 מיליון יורו. הקטאלנים יוכלו לרכוש את הקשר בחזרה בקיץ הבא תמורת עשרה מיליון יורו, וב-2018 תמורת 12.5 מיליון יורו.

* אקס הפועל חיפה, המגן-קשר הקנדי, טוסיין ריקטס, חזר לארצו כשחתם בטורונטו FC, אחרי ששיחק בעונה החולפת בבולספור מהליגה השנייה בטורקיה (שער בודד ב-15 הופעות).

* דייברסון נשאר בליגה הבכירה. החלוץ עזב את לבאנטה וחתם באלאבס, ששבה לליגה הראשונה. הברזילאי הושאל לעונה אחת.

* ליובנטוס יש חלוץ חדש. מרקו פיאצה הגיע לבדיקות רפואיות בטורינו אחרי שהגברת הזקנה שילמה עבורו 22.5 מיליון יורו לדינמו זאגרב.

* ניוקאסל הציגה את גרנט הנלי. הבלם עזב את בלקבורן תמורת 5.5 מיליון יורו וחתם לחמש שנים בקבוצה של רפא בניטס.

* מאמן חדש לנבחרת ספרד. ג'ולן לופטיגי יחליף את ויסנטה דל בוסקה. לידיעה המלאה

* אקס ברצלונה וארסנל, פראן מרידה, חתם לארבע שנים באוססונה.

* טוטנהאם הודיעה על הארכת חוזהו של קווין וימר עד 2021.

* בריס דג'ה דג'דג'ה חתם בווטפורד לארבע שנים. המגן עזב את מארסיי, שקיבלה עבורו 4 מיליון יורו.

שמועות

* ב"מארקה" הספרדי טוענים: הבלם הצרפתי, רפאל וראן, דחה את האפשרות לאחד כוחות עם ז'וזה מוריניו במנצ'סטר יונייטד בשל רצונו להישאר בריאל מדריד.

* ז'וזה מוריניו אמר היום ב-MUTV, ערוץ הטלוויזיה של מנצ'סטר יונייטד: "פול פוגבה? אני לא יכול לאשר, ואני לא מכחיש. אנחנו רגועים. יש לנו עוד שלושה שחקנים כדי להשלים את הסגל. אני בטוח שמר וודוורד יביא את השחקן שאנחנו צריכים". אגב, הספר של פוגבה צייץ שהוא "נאלץ לשנות את צבעי השיער של פוגבה בגלל הקבוצה החדשה", ומיהר למחוק את הציוץ.

* פפ גווארדיולה מאשר שמנצ'סטר סיטי רוצה את לירוי סאנה. "הוא שחקן של שאלקה, וכמובן שאנחנו מדברים איתו", אמר המאמן, "כרגע יש פערים בין הקבוצות". "דיילי מירור" מדווח שמנצ'סטר סיטי מוכנה לשלם 50 מיליון ליש"ט על טוני קרוס, קשרה הגרמני של ריאל מדריד.

* על פי talkSPORT, ארסנל רוצה את מוסא סיסוקו, קשר נבחרת צרפת, אבל לא מוכנה לשלם את מה שניוקאסל דורשת עליו - 35 מיליון ליש"ט, ומוכנה לשלם רק 20. "גרדיאן" טוען כי גם אברטון ויובנטוס במירוץ אחרי השחקן, שהצטיין ביורו וכבר הודיע על רצונות לעזוב את הקבוצה שירדה לליגת המשנה באנגליה.

* העיתונאי האיטלקי הבכיר, ג'אנלוקה די מרציו, טוען: צ'לסי תנסה להחתים פעם נוספת את רומלו לוקאקו, ותציע לאברטון 60 מיליון יורו.

* על פי "סקיי ספורטס", ניוקאסל קיבלה את הצעתה של ליברפול (25 מיליון ליש"ט) על הקשר ההולנדי, ג'ורג'יניו ווינאלדום.

* ב"טלגרף" האנגלי טוענים שסטוק סיטי מוכנה לשלם 13 מיליון ליש"ט לליברפול על הקשר ג'ו אלן, שהצטיין ביורו האחרון.

* פולהאם תנסה לצרף בהשאלה את החלוץ הצעיר של מנצ'סטר יונייטד, ג'יימס ווילסון, שבעונה שעברה הושאל לברייטון.

* החלוץ הצרפתי הצעיר, קלינטון אנז'י, עשוי לעזוב את טוטנהאם אחרי תקופה קצרה, כשארסנל עשויה לצרפו תמורת שבעה מיליון יורו כבר בימים הקרובים, כך טוענים בצרפת.

* אחיו של החלוץ מישי בטשואיי, ארון לייה איסקה בן ה-18, יעבור בהשאלה מאנדרלכט למארסיי.

* האם ברצלונה הפסידה קרב לפפ גווארדיולה? בברזיל בטוחים כי מנצ'טסר סיטי קרובה להשלמת עסקת חלוץ פאלמיירס, גבריאל ז'סוס תמורת 35 מיליון יורו. במקביל, באיטליה טוענים כי דווקא ריאל מדריד תהיה זו שתזכה בשירותיו של החלוץ.

* בפורטוגל טוענים כי צ'לסי מוכנה להציע 25.5 מיליון יורו עבור בלם בנפיקה, ויקטור לינדלוף.

* בת זוגו של מאורו איקרדי, המשמשת גם כסוכנת שלו, הודיעה כי החלוץ יישאר באינטר גם בעונה הבאה. עוד חלוץ שבורח לארסן ונגר וארסנל.

* במדריד מדווחים כי ראשי ריאל הגיעו להבנות עם כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל לגבי חוזים חדשים. הכוונה של הבלאנקוס כי צמד הכוכבים יפרשו במדי ריאל.

* בגרמניה טוענים כי ליברפול פתחה במגעים עם שאלקה לגבי מקס מאייר. הקשר בן ה-20 סומן על ידי יורגן קלופ כאשר המייטי רדס מנסים להגיע להבנות עם הרויאל בלוז לגבי סכום העברתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully