וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכתב האמוציונלי של קובי בריאנט: "הייתי אנוכי בצורה בלתי רגילה"

הממבה בווידויים נדירים על החיים בצל הפרסום והתהילה ועל מערכת היחסים המורכבת עם הוריו, עמם הוא מצוי בנתק ממושך: "התמכרתי לתהילה, גרמתי לטונות של דמעות וכאבי לב"

אימג'בנק GettyImages

ממרומי 37 שנותיו, זמן קצר אחרי שתלה את הנעליים, קובי בריאנט מסתכל על הקריירה במבט מפוכח. הממבה פרסם אמש (רביעי) מכתב אמוציונלי באתר 'פליירס טריביון", בו חזר לגיל 17 וסיפר בפתיחות וכנות נדירה על חייו האישיים ועל החרטות הגדולות ביותר שלו. בין היתר, קובי התייחס גם להוריו, עימם הוא מסוכסך תקופה ארוכה על רקע כספי. לדבריו, בני משפחתו קיבלו ממנו הכל מבחינה חומרית אך מעט מאוד מבחינה רגשית ומנטלית.

"קובי בן 17 היקר. כשהחלום שלך להפוך לשחקן הלייקרס יתגשם, תצטרך למצוא דרך להשקיע בעתיד של המשפחה והחברים. זה נשמע פשטני, אתה עדיין חושב שזה מובן מאליו, אבל קח קצת זמן כדי לחשוב על זה. כתבתי להשקיע, לא לתת. תן לי להסביר: להעניק לקרוביך ובני משפחתך דברים חומריים אולי נראה לך כמו הדבר הנכון. אתה אוהב אותם והם תמיד היו שם בשבילך כשהיית צריך, אז ברור לך שתוכל להחזיר להם רק אם תחלוק איתם את ההצלחה שלך", כתב. "אז אתה קונה להם רכב נוצץ, בית גדול, אתה משלם להם את כל החשבונות. אתה רוצה שהם יחיו חיים נוחים ונפלאים, נכון? אבל בבוא היום תבין שבזמן שחשבת שאתה פועל לטובתם, בעצם עצרת אותם. תבין שפרשת עליהם את חסותך רק בגלל שזה עשה לך טוב, רק בגלל שרצית לראות אותם מחייכים ולא מודאגים מכלום.

"למעשה היית אנוכי בצורה בלתי רגילה. בזמן שהיית מרוצה מעצמך, כרסמת בחלומות ובשאיפות של כל מי שמסביבך, קיצצת להם את הכנפיים. הוספת להם תנאים חומריים, אבל התעלמת מהמתנה הגדולה מכולן: חופש וצמיחה. תבין שאתה עומד להיות מנהיג של משפחה, והמשמעות של זה היא שלפעמים צריך לקבל החלטות קשות, אפילו אם בני המשפחה והחברים לא מבינים את זה. תשקיע בעתיד שלהם, אל תתן הכל מבלי לחשוב".

עוד בנושא:
קליי תומפסון עלול לרדת לספסל של הווריירס: "אהיה הג'ינובילי שלנו"
סן אנטוניו רוצה את גרג מונרו, הת'אנדר מוותרים על ווייטרס?
קווין דוראנט: "היחס שקיבלתי מאוהדי אוקלהומה סיטי כאב לי מאוד"

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
הנתק עם ההורים עדיין מעסיק אותו. בריאנט/GettyImages

ההתבטאויות הללו כוונו, ככל הנראה, להוריו של בריאנט. בחודש אפריל האחרון חשף קובי כי הוא נמצא בנתק עם אביו ואמו, שלטענתו נפטרו במכירה פומבית מכל המזכרות שהשאיר מימי התיכון שלו וגרפו הון עתק. הוא הודה ש"מערכת היחסים שלנו מחורבנת. אמרתי להם 'אני הולך ורוכש עבורכם בית יפה ואתם טוענים שזה לא מספיק בשבילכם? ואחרי זה אתם הולכים ומוכרים את כל החרא שלי מבלי ליידע אותי?". במכתב קובי מתייחס ישירות לכך וכותב ש"לפני שאתה חותם על החוזה הראשון שלך בכדורסל, תוודא שאתה נותן להורים שלך את התקציב הנכון, תקציב שיאפשר להם לחיות טוב וגם לגדול מבחינה עסקית בטווח הארוך".

עוד כתב בריאנט: "תשתמש בהצלחה ובעושר שלך כדי להשפיע על האנשים ולהעמיד להם תנאים כדי להגשים את החלום ואת הייעוד האמיתי שלהם. תדרוש מהם את אותה רמה של עבודה קשה ומסירות שאתה נזקקת לה כדי להגיע לאן שאתה הגעת. אני כותב לך את זה עכשיו, קובי הצעיר, כדי שתתחיל את המהפך הזה מיד ולא תצטרף להתמודד עם על הכאבים והקשיים שנערמו בדרך בגלל ההתמכרות שלך לתהילה. ההתמכרות הזאת רק תוביל לכעס וקנאה מצד כל מי שסובב אותך, כולל אתה עצמך. החיים שלך עומדים להשתנות, קובי בן 17. דברים יקרו מהר מאוד. תן להם לשקוע קצת לפני שאתה מניח את הראש בתום אימון של תשע שעות. סמוך עליי, אם תעשה את הדברים האלה מראש תחסוך טונות של דמעות וכאבי לב שיישארו איתך עד סוף ימיך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פיל ג'קסון עם קובי בריאנט. Kevork Djansezian, GettyImages
היה עושה הרבה דברים אחרת. בריאנט עם פיל ג'קסון/GettyImages, Kevork Djansezian

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully