וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליי תומפסון עלול לרדת לספסל של הווריירס: "אהיה הג'ינובילי שלנו"

כוכבי גולדן סטייט נערכים ל'הקרבות' בשל צירופו של דוראנט. השוטינג גארד שואב השראה מסן אנטוניו: "אני לא זקוק לאישור של אף אחד כדי לדעת כמה אני טוב". לוסון: "אהיה הגניבה של השנה"

רויטרס

נבחרת ארצות הברית ממשיכה להתכונן לאולימפיאדת ריו באימונים יומיומייים בלאס וגאס ולמרות שהיא מציגה שלל פנים חדשות, כולל גרג פופוביץ' מאחורי הקווים, כל הזרקורים מופנים לעבר כוכבי גולדן סטייט, שעדיין נותרו שיחת היום ב-NBA. העיתונאים מנצלים את הקרבה היומיומיות לקווין דוראנט, דריימונד גרין וקליי תומפסון כדי לדלות מידע על קבוצת החלומות שמתהווה לה באוקלנד, והשאלה העיקרית שעולה בימים האחרונים היא מי, אם בכלל, ישלם מחיר מקצועי בעקבות צירופו של KD.

החשוד המיידי הוא ככל הנראה קליי תומפסון, שעל פי שלל דיווחים כבר קיבל על עצמו לרדת לספסל בעונה הבאה ולהיות השחקן המוביל של החמישייה השנייה של סטיב קר. "אני מסתכל על שחקן כמו מאנו ג'ינובילי, שעולה מהספסל כמעט כל הקריירה, ואומר לעצמי שאני יכול להיות כמוהו", אמר תומפסון. "הוא מעולם לא העמיד ממוצעים של 20 נקודות אבל הוא זכה בארבע אליפויות, אתם מבינים? הוא בקלות היה יכול ללכת למקום אחר ולקלוע 25 נקודות למשחק, אבל הוא הקריב מעצמו כדי לנצח וזה מה שאני מצפה גם מעצמי. לא אכפת לי אם אקלע 20 או 25 נקודות. כל מה שאני רוצה זה להגיע שוב לגמר ולזכות שוב באליפות".

עוד בנושא:
סן אנטוניו רוצה את גרג מונרו, הת'אנדר מוותרים על ווייטרס?
קווין דוראנט: "היחס שקיבלתי מאוהדי אוקלהומה סיטי כאב לי מאוד"
"ווסטברוק לא נתן לאוקלהומה סיטי אינדיקציה שהוא רוצה לעזוב"

קווין דוראנט, קליי תומפסון, במדי נבחרת ארצות הברית. GettyImages
איך זה יעבוד? תומפסון ודוראנט/GettyImages

תומפסון הוסיף ש"אני לא זקוק לאישור של אף אחד כדי לדעת כמה אני טוב בליגה הזאת. אני לא מתכוון לשפוט את היכולת שלי באמצעות מספרים וממוצעים שאעמיד בעונה הבאה. כל עוד ננצח כמה שיותר משחקים זה לא אכפת לי והכל על מי מנוחות".

בימים האחרונים תומפסון וסטיב קר שוחחו על האפשרות של פיחות במעמדו, לפחות כלפי חוץ. תומפסון סיפר ש"סטיב עזר לי להבין את זה וללמוד משהו חשוב. בעונה שעברה קלעתי חמש נקודות באחד המשחקים בגמר וניצחנו. הוא אמר לי 'אתה רואה, אף אחד לא זוכר כמה נקודות קלעת. בעוד 20 שנה לא ייזכרו כמה קלעת, ייזכרו כמה אליפויות לקחת'".

גם קווין דוראנט מנסה להוריד מעצמו לחצים. בראיון ל'יאהו' סיפר השחקן הכי מדובר הקיץ ש"אני מודע לזה שהמורשת שלי הולכת להיפגע בעקבות במהלך הזה, כמו שצ'ארלס בארקלי אמר. אני עוד לא יודע מה המשמעות של המילה הזאת, 'מורשת'. בשבילי זה מתקשר למשפחה ולא לקריירה. ככדורסלן, אני מסתכל אך ורק על מה שעשיתי ועל איך שאני מרגיש לגבי זה. בסופו של דבר התקשורת יוצרת את המורשת הזאת, ואין איך לשלוט על זה. מה המורשת של מייקל ג'ורדן? מה המורשת של לברון ג'יימס? אני חושב שזה עניין אינדיבידואלי ויחסי".

דוראנט הוסיף ש"זאת פעם ראשונה שהייתי צריך לקבל החלטה שכל העולם ייעץ לי לגביה. לכל אחד הייתה דעה, כולם רצו להגיד לי מה לעשות, אבל השתדלתי להתנתק מזה. הלכתי להתפלל, חשבתי הרבה ובסוף הבנתי שהמעבר הזה בוער בעצמותיי. לא רציתי להתעלם מזה".

גם פול ג'ורג' התייחס לשילוב בין כל הכוכבים אצל סגנית האלופה ואמר ש"אני חושב שגם סטף וגם קווין מבינים שהם יצטרכו לוותר על משהו, לעשות הקרבות. אבל שניהם שחקנים לא אנוכיים אז אני בטוח שזה יעבוד. אסור לשכוח גם את התרומה של דריימונד וקליי. עם ארבעת השחקנים האלה, לא יכול להיות אלפא דוג. כולם צריכים לוותר על משהו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קווין דוראנט שחקן גולדן סטייט ווריירס. AP
"מה המורשת של ג'ורדן?". דוראנט/AP

עוד חדשות מה-NBA

* נמשכות השמועות על מגעים בין בוסטון לפילדלפיה בנוגע לטרייד שינחית את ג'אליל אוקפור בעיר השעועית. GM הסלטיקס דני איינג' חולם להנחית את בלייק גריפין או ראסל ווסטברוק, אבל נראה שלעת עתה הוא "יסתפק" בסנטר של הסיקסרס, שהראה ניצוצות בעונת הרוקי אך הסתבך לא אחת בפרשיות מחוץ למגרש.

* טיי לוסון ממשיך לחפש קבוצה לעונה הבאה וקורא למנהלים ב-NBA להתנתק מהסטיגמה שהודבקה עליו, אחרי שנעצר פעמיים בשנה האחרונה על נהיגה תחת שכרות. "כולם שואלים את הסוכן שלי עם בעיות התנהגות, אבל זה לא שאני מסתובב שיכור כל היום. אני לא מסוג השחקנים שמשתכרים לפני אימון הבוקר. יש חוסר הבנה מהותית אצל כולם לגביי. אני חושב שאני יכול להיות הגניבה של העונה. אני עדיין שווה הרבה בליגה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully