וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו רוצה את גרג מונרו, הת'אנדר מוותרים על ווייטרס?

מילווקי מחפשת טרייד על הסנטר המאכזב, הספרס הוזכרו כמועמדים. אוקלהומה סיטי ויתרה על האופציה להחתים מחדש את הגארד, שמבוקש בברוקלין ופילדלפיה. כרמלו מרוצה מהצעדים של הניקס

רויטרס

שוק השחקנים החופשיים והטריידים ב-NBA אמנם נרגע בימים האחרים, אך שמועות לא חסרות, כמו גם מספר עסקות קטנות. הנה כמה מהיממה האחרונה:

* הארכת חוזהו של מיילס פלאמלי מהווה סימן נוסף לכך שמילווקי מחפשת קונה לגרג מונרו, שאכזב אשתקד. על פי העיתונאי סם אמיקו, סן אנטוניו היא אחת המתעניינות בסנטר.

* השם הגדול הנוסף שממשיך לצוץ בדיווחים רבים הוא זה של רודי גיי, אך סקרמנטו עדיין לא הצליחה למצוא עסקה שמקובלת עליה.

* אוקלהומה סיטי החליטה לוותר על האופציה שהיתה לה על דיון ווייטרס, שהפך לשחקן חופשי בלתי מוגבל. בכך פינו הת'אנדר 12.8 מיליון דולר מתחת תקרת השכר, בתקווה להשתמש בכסף הזה כדי להאריך את חוזהו של ראסל ווסטברוק. ברוקלין ופילדלפיה הן שתיים מהמועמדות להחתיים את ווייטרס.

* מייק מילר קרוב לחתום לשנתיים נוספות בדנבר תמורת 6 מיליון דולר.

* כרמלו אנתוני מרוצה מהצעדים האחרונים של ניו יורק: "ההנהלה עשתה עבודה ממש טובה. זה היה מאמץ קבוצתי, הם עשו את שלהם ושמו אותנו בעמדה טובה להצליח. על הנייר אנחנו נראים טוב, טוב מאוד. כולם צריך להתחבר לאותה מטרה. הזמן שלנו הוא עכשיו. לכולם נמאס לחכות, עכשיו הגיע הזמן להציג קבוצה תחרותית".

פאו גאסול שחקן שיקגו מול גרג מונרו שחקן מילווקי. AP
ישתפו פעולה בעונה הבאה? מונרו וגאסול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully