וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דאוסון: "שום דבר לא יעצור אותי בדרך להגשמת חלום ה-NBA"

למרות היכולת הפושרת בליגת הקיץ, כוכב ראשון לציון לא מוותר. בראיון שהעניק בארה"ב הוא התייחס לאפשרות שיאלץ לשחק בליגת הפיתוח ("זאת אפשרות שאני לא פוסל"), סיפר למה סירב למכבי תל אביב ודיבר על המודל לחיקוי ("רוצה להיות כמו פול ג'ורג'")

one

בווידאו: משחק האליפות של דאוסון וראשון לציון

למרות שהציג יכולת פושרת בליגת הקיץ, שון דאוסון ממש לא מתכוון לוותר על החלום ה-NBA. הישראלי בן ה-22, שסיים את הופעותיו עם וושינגטון בלאס וגאס אחרי ארבעה משחקים בהם העמיד ממוצעים של 4.8 נקודות, 1.3 ריבאונדים ו-0.8 אסיסטים למשחק ב-14 דקות, העניק אמש ראיון ארוך לפודקאסט הניו יורקי SportsTalk, בו התייחס בין היתר לשאיפותיו ולמעמדו הנוכחי בליגה הטובה בעולם. דאוסון, שזומן למחנה הסופי של הוויזארדס וינסה להרשים בו, הוצג על ידי המארח כ"שחקן עם הרקע הכי מעניין בליגת הקיץ" וצויין לגביו ש"קבוצות NBA אף פעם לא באמת בחנו אותו כמו שצריך עד הקיץ האחרון".

"למדתי על עצמי שקצת קשה לי לחזור להיות שחקן ספסל אחרי שהתרגלתי להיות שחקן חמישייה בכיר, אבל אני רוצה להגיע ל-NBA ואעשה כל מה שצריך כדי להגיע לזה. אין ספק שאני מרגיש שאני מתאים ל-NBA, אבל רק ימים יגידו", אמר בנוגע לליגת הקיץ.

על העובדה שאם יקבל חוזה ב-NBA יאלץ להיות שחקן ספסל, או בסיטואציה מסוימת אפילו לרדת לליגת הפיתוח: "לא מפריע לי להיות שחקן ספסל או ללכת לדי-ליג, כי זה החלום שלי. שום דבר לא יעצור אותי בדרך לחלום. אפילו אם זה ייקח כמה שנים, אפילו אם יהיו קשיים בדרך, אעשה הכל כדי שזה יקרה".

עוד בנושא:
שון דאוסון נפרד מליגת הקיץ בלאס וגאס עם שתי נקודות והפסד
דיווח בוושינגטון: דאוסון יקבל זימון למחנה הסופי של הוויזארדס

שון דאוסון שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
לא מרים ידיים. דאוסון/ברני ארדוב

עוד דאוסון סיפר ש"כל חיי רציתי להיות כדורסלן מקצועי, אבל התחלתי להאמין שבאמת אוכל לעשות את זה רק כשעברתי לגור אצל אבא שלי לפני שבע שנים והתחלתי לפתח את עצמי. מאותו רגע התחלתי להאמין שאפשר לעשות את זה".

דאוסון אמר בנוסף ש"אני לא כל כך מתעניין בכדורסל אירופי. בכל פעם שהייתה לי אפשרות לצפות במשחק NBA הייתי עושה את זה, הייתי נוהג גם להקליט את זה ולראות. אני לא רואה שחקן שאני מרגיש כמוהו ב-NBA, אבל אם יש שחקן שאני רוצה להיות כמוהו זה פול ג'ורג' מאינדיאנה, אני מאוד אוהב אותו".

דאוסון חשף כי בקיץ 2015, בו יכול היה להיבחר בסיבוב השני בדראפט, ביקש מכמה קבוצות שהביעו בו עניין, בהן מילווקי ופיניקס, שלא לבחור בו. "לא הרגשתי שאני מוכן ל-NBA באותה נקודה, ידעתי שעוד עונה בראשון תועיל לי. חוץ מזה שלא קיבלתי אישור מהקבוצה שלי להגיע למחנה האימונים. העדפתי לחכות לקיץ הזה ולבוא אליו בתור שחקן חופשי שלא כבול לקבוצה מסוימת שיש לה זכויות עליי".

על הבחירה להישאר במכבי ראשון לציון בשנים האחרונות למרות ההתעניינות מצד מכבי תל אביב והפועל ירושלים: "הדבר הכי חשוב לשחקן צעיר זה לשחק. הייתי זקוק לדקות משחק. אני שמח שהבחירה הזאת התבררה כנכונה, הייתה לי עונה אישית וקבוצתית נהדרת. למדתי להיות יותר מנהיג".

על משחק האליפות: "זאת הייתה חוויה עצומה. ראשון לציון היא המשפחה שלי מאז גיל 17, ידעתי כמה זה חשוב לכולם וכמה זה גדול".

פול ג'ורג' שחקן אינדיאנה. AP
בי לייק פול. ג'ורג'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully