וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דאוסון נפרד מליגת הקיץ בלאס וגאס עם שתי נקודות והפסד

וושינגטון ספגה 88:85 משיקגו בולס ברבע גמר הטורניר בנבאדה והישראלי, בפעם השנייה ברציפות, נעצר על סל אחד בלבד, לאחר ששותף לעשר דקות. תשע נקודות לבנדר בניצחון המשוגע של הסאנס

שון דאוסון שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
שוב התקשה להרשים. דאוסון/ברני ארדוב

הקבוצה של וושינגטון וויזארדס לליגת הקיץ בלאס וגאס, במדיה משחק גם הישראלי שון דאוסון, סיימה הלילה (בין שבת לראשון) את חלקה בטורניר בעיר החטאים, לאחר שהפסידה בשלב רבע הגמר 88:85 לשיקגו בולס.

בפעם השנייה ברציפות, דאוסון התקשה להרשים יתר על המידה ולאחר שעלה מהספסל ל-10:13 דקות, קלע רק שתי נקודות ב-1 מ-2 מהשדה. הוא נכנס לראשונה כשלוש דקות לסיום הרבע הראשון ונותר על המגרש למשך כשבע דקות רצופות. דאוסון חזר לפרקט כשתי דקות לסיום הרבע השלישי ובפתיחת הרבע המכריע, השיג את הסל היחיד שלו במשחק. מיד לאחר מכן הוא הוחלף ולא שב עד לסיום. הוא סיים גם עם ריבאונד ואסיסט.

עוד שם מסקרן עבורנו, אקס מכבי תל אביב דרגאן בנדר, היה מעורב בדרמה הגדולה של הלילה, כאשר פיניקס ניצחה 81:82 בתום הארכה את דנבר משלשת ניצחון מטורפת של הבחירה 34 בדראפט, טיילר יוליס. בנדר עצמו סיים את המשחק עם תשע נקודות (כולל 2 מ-9 מחוץ לקשת), לצד ארבעה ריבאונדים, ארבע חסימות, שלושה איבודים, צמד אסיסטים וחטיפה, ב-33:40 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully