וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: צמד אחים ספרדים ייבחנו במהלך מחנה האימון בפולין

18.7.2016 / 17:50

כריסטיאן ומארק קאסטלס ינסו להרשים את אבוקסיס במהלך מחנה האימונים כאשר זרים נוספים יגיעו להיבחן. במועדון יציגו בפני מנהלת הליגה תוכנית על מנת לארח את המשחקים בדוחא

one

בני סכנין נחתה בפולין שם תקיים את מחנה האימונים לקראת עונת 2016-17, חרף העובדה כי הסגל של יוסי אבוקסיס רחוק מלהיות סגור בשלב הזה. בקבוצה ינצלו את השהות בפולין כדי לבחון מספר שחקנים זרים כאשר הראשונים לקיים התרשמות הם צמד האחים כריסטיאן ומארק קאסטלס.

הראשון והאח הבכור למשפחה הוא בלם ששיחק בעונה האחרונה בליגה הרומנית, בעוד אחיו הוא קשר כאשר אם השניים ירשימו הם עשויים להצטרף. מארק, שיחק בעבר באסטרס טריפוליס היוונית ואף נכלל בקבוצת המילואים של ולנסיה. כריסטיאן שיחק עונה הקודמת בליגת המשנה הרומנית, וגם הוא גדל אצל העטלפים ואף הספיק לשחק עונה בליגה היוונית.

בנושא אחר, בקבוצה ממשיכים לעסוק בסוגיית אירוח משחקי הבית בעונה הקרובה. בעוד שמנהלת הליגה הצהירה היום (שני) בשלב זה כי אם אצטדיון דוחא לא יהיה כשיר לעונה הקרובה אז סכנין תארח בעכו. במועדון כבר פועלים על תוכנית שתוצג בפני ראשי המנהלת על מנת לארח את המשחקים הביתיים במגרש בעיר ולא לנדוד לעכו.

"מעבר לעכו יפגע משמעותית בסגל כי הוא ייקח נתח גדול מהתקציב", אמר גורם בהנהלה והוסיף: "כל משחק שם יעלה משמעותית יותר מעלות המשחקים בדוחא וכמות הקהל תרד. צריך לעשות הכול כדי שהמשחקים ישארו בסכנין".

עוד בנושא:
מרקו בלבול ימונה למאמן הנבחרת הצעירה, אלון חזן יאמן את הנוער
עומרי אלטמן: "יש המון שקט במועדון, זה לא כמו בעונה שעברה"
לירן סרדל חתם לעונה בהפועל חיפה וימריא למחנה

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מחפש חיזוק. אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully