וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי אלטמן: "יש המון שקט במועדון, זה לא כמו בעונה שעברה"

הפועל תל אביב המריאה למחנה אימונים בפולין, הקשר משוכנע: "נבוא צנועים, נשים הכל בצד, חדר ההלבשה מגובש". ניקוליץ': "יש קבוצה טובה יותר מבעונה שעברה. יש עלי הרבה אחריות"

אבי כהן

אחרי עונה מאכזבת מאוד, המריאה היום (שני) הפועל תל אביב עם לא מעט פנים חדשות למחנה אימונים בן עשרה ימים בפולין. האדומים יקיימו שלושה משחקי הכנה לקראת פתיחת העונה המסקרנת בליגת העל, שתכלול שני מפגשים מוקדמים עם מכבי חיפה והפועל באר שבע. הקשר ישראל זגורי, שתחילה לא היה אמור לטוס למחנה אימון, המריא עם הקבוצה למרות שאינו נמצא בתוכניות של אלי גוטמן. בהפועל תל אביב מקווים כי קבוצה אחרת תחפוץ בקשר ואף תיקח חלק משמעותי מחוזהו.

שחקני הפועל תל אביב בנתב"ג. אבי כהן
עונה חדשה יוצאת לדרך/אבי כהן

"נכון שזו הגרלה לא קלה ויהיה קשה, אבל אנחנו נראה שאנחנו קבוצה יותר טובה מהעונה שעברה", אמר נמניה ניקוליץ'. "אם אנחנו רוצים להוכיח את זה אז אנחנו צריכים לשחק נגד כל הקבוצות החזקות ולנסות לנצח את כולן. יש לנו מטרות שונות העונה ואני מרגיש שיש עלי הרבה אחריות, אתן מה שאני יכול כדי לשחק יותר טוב. אני חושב שיש לנו קבוצה יותר טובה מהעונה שעברה, אנחנו צריכים להפוך לקבוצה שתשחק כמו יחידה אחת, זו המטרה העיקרית שלנו במחנה האימונים. השחקנים שהגיעו איכותיים מאוד, הם יביאו משהו חדש לקבוצה. אני שמח שארון שוינפלד נשאר, הוא מאוד חשוב עבורנו. הוא אחד המנהיגים שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני הפועל תל אביב בנתב"ג. אבי כהן
מקווים לתוצאות טובות יותר/אבי כהן

עומרי אלטמן הוסיף: "טוב מאוד שההגרלה היא ככה כי יש לנו למה להתכונן וזה חשוב. אני מרוצה מזה. אנחנו עוד לא מכירים את המושבה ולא שחקנו שם, רק בחוץ, אני מאמין שיהיה שונה אבל הקהל שלנו יודע לעשות אווירה בכל אצטדיון וגם השנה תהיה האווירה מצוינת. אני חושב שיש המון שקט במועדון ואתם רואים את זה ומרגישים את זה. זה לא כמו בעונה שעברה שעברה, שכל יומיים היה משהו אחר על הפועל תל אביב. זה עושה טוב לכולם ובאמת נבוא צנועים ומלמטה ואני מאמין שתהיה שנה טובה לכולם. יש גם עכשיו בעיות כספיות ואנחנו יודעים לשים את זה בצד והכל בסדר, חדר ההלבשה מגובש. עכשיו המטרה שלנו היא להתגבש, אנחנו שמים את כל הבעיות האלה, שאחרים צריכים להתעסק בהם, בצד"

שחקן הפועל תל אביב עמרי אלטמן בנתב"ג. אבי כהן
"חדר ההלבשה מגובש". אלטמן/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully