וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן סרדל חתם לעונה בהפועל חיפה וימריא למחנה

18.7.2016 / 16:28

לאחר שלא נכלל בסגל בעקבות פערים עימו, המגן-קשר סגר את תנאיו לעונה נוספת. שימוע ייערך לאפרים גבאי, שצפוי לעזוב את הקבוצה. יואב כץ, שנמצא בחופשה פרטית, לא יהיה נוכח

לירן סרדל שחקן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
ממשיך באדום-שחור. סרדל/יוסי ציפקיס

המגן-קשר לירן סרדל חתם היום (שני) לעונה אחת בהפועל חיפה וייצא למחנה האימונים באיטליה, זאת למרות שלא הופיע ברשימה שהמועדון פרסם. השחקן סגר את תנאיו באמצעות סוכנו אבי נימני. סרדל חתם לאחר תקופה ארוכה של נתק בין הצדדים, שבמהלכה דרש שדרוג משמעותי ביחס לחוזה הנוכחי שלו. בצדדים הגיעו לסיכום הבוקר ומאוחר יותר השחקן חתם על החוזה באופן רשמי. יש לציין כי בסוף העונה כץ לא יוכל לדרוש דמי השבחה על השחקן אם יעבור למקום אחר, משום שהוא רכש את כרטיסו בסכום של 300 אלף שקל.

בנושא אחר: מנכ"ל הפועל חיפה, אפרים גבאי, יגיע היום (שני) לשימוע שנערך במשרדי המועדון. השימוע ייערך בפני הנהלת הקבוצה, אך לא בפני יואב כץ שנמצא בחופשה פרטית. השימוע היה צריך להיערך בשלב מוקדם יותר, אך גבאי ביקש לדחות אותו בשבועיים. ביממה הקרובה גבאי יקבל את התשובה הסופית לגבי עתידו במועדון, כשכל ההערכות מאז סיום העונה שעברה מדברות על כך שהוא יפוטר. לאחר מינויו של דורון אוסידון לתפקיד רשמי במועדון, גבאי נעלב מכץ והמתיחות בין השניים הלכה וגברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully