וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול ימונה למאמן הנבחרת הצעירה, אלון חזן יאמן את הנוער

18.7.2016 / 17:30

וועדת האיתור החליטה, בשיתוף המנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות ניר לוין, להמליץ על השניים והדבר יובא לאישור בישיבת הנהלת ההתאחדות הקרובה. גדי ברומר וסאלח חסארמה יאמנו את הנערים

ניב אהרונסון

מרקו בלבול יאמן את הנבחרת הצעירה של ישראל, כך החליטה היום (שני) ועדת האיתור שכללה את יושב ראש ההתאחדות עופר עיני, ממלא מקומו תמיר גילת, משה דמאיו, צביקה רוזן וחיים רביבו. ההחלטה נלקחה בשיתוף עם המנהל המקוצעי של הנבחרות הצעירות, ניר לוין, וההמלצה תועבר לאישור הנהלת ההתאחדות בישיבתה הקרובה.

בלבול (49) החל את קריית האימון שלו כעוזרם של אברהם גרנט, רוני לוי ויצחק שום במכבי חיפה. אחר כך שימש כעוזרו של אלי גוטמן במכבי נתניה, ובעונת 2007/8 הוא מונה לראשונה למאמן ראשי בהפועל באר שבע, ממנה פוטר בדצמבר. אחר כך שימש כעוזרו של רן בן שמעון במכבי תל אביב, משם הגיע כמאמן ראשי לבני סכנין איתה הגיע למקום השביעי. בקיץ 2010 פרש מאימון, אך מאוחר יותר חזר לענף כששימש כסקאוט בווסטהאם תחת אברם גרנט. לאחר מכן שימש כמאמן ראשי במספר קבוצות בניהם מכבי פתח תקוה, כעוזר מאמן בפרטיזן בלגרד תחת גרנט, בני סכנין, עוזרו של גרנט ששימש כמנג'ר בליגה התאילנדית. הקבוצה האחרונה שלו הייתה מכבי חיפה, אליה הגיע בעקבות פיטורי אלכסנדר סטנוייביץ'.

עוד בנושא

לוח משחקי ליגת העל 2016/17: מכבי חיפה - הפועל ת"א במחזור הפתיחה
גביע הטוטו: הפועל באר שבע תפתח מול הפועל אשקלון, מכבי תל אביב מול מכבי פתח תקוה
לוח המשחקים בלאומית: הפועל פ"ת תארח את מכבי נתניה במחזור הפתיחה

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
המליצו עליו. בלבול/אדריאן הרבשטיין

מעבר לכך, המליצה ועדת האיתור על מינויים גם לשאר הנבחרות הצעירות. אלון חזן ימונה למאמן נבחרת הנוער, גדי ברומר יאמן את נבחרת נערים א' וסאלח חסארמה את נערים ב'. עופר פביאן ישמש כעוזר המנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות ואחראי על פרויקט המצוינות.

תפקידו האחרון של חזן (48) היה כמאמן הזמני של נבחרת ישראל הבוגרת. קודם לכן, החל מ-2010, הוא אימן בנבחרת הנערים, אליה עלה לאחר שאימן במשך שנתיים את נבחרת נערים ב'. את דרכו, כזכור, החל בתור מאמן מ.ס אשדוד.

קריירת האימון של ברומר, 42, החלה בעונת 2005/2006 כעוזר המאמן במכבי תל אביב, תחת ניר קלינגר. ביולי 2008 מונה לעוזרו של טל בנין בנבחרת נערים א'. לקראת עונת 2013/2014 הצטרף ברומר לצוות האימון במחלקת הנוער של מכבי תל אביב.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן נבחרת ישראל אלון חזן. קובי אליהו
קיבל קידום. חזן/קובי אליהו

חסארמה פרש מכדורגל בסוף עונת 2012/13. לאחר פרישתו מונה למאמן קבוצת הנוער של עירוני קריית שמונה. לקראת עונת 2015/2016 מונה למאמן הקבוצה הבוגרת. ב-15 באוגוסט 2015 הוליך את הקבוצה לזכייה בתואר אלוף האלופים, אחרי ניצחון על מכבי תל אביב. ב-13 בפברואר השנה פוטר מאימון הקבוצה ומאז לא עבד.

ניר לוין: "אני שמח על בחירת הצוות המקצועי שילווה את נבחרות ישראל הצעירות בעתיד. אתגר רציני עומד בפנינו ואני כבר מצפה לתחילת העבודה ולשיתוף הפעולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully