וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנש סיכם לשנתיים בבית"ר ירושלים, עידן ורד עשוי לפתוח

13.7.2016 / 19:10

מגן הפועל כפר סבא הצטרף לסגל בבירה אחרי ששני המועדונים הגיעו להבנות בנוגע לדמי ההשבחה, הקשר תורגל על חשבון ולפורט. בן שמעון לקראת אומוניה ניקוסיה (חמישי, 20:00, ספורט2): "שתי הקבוצות שוות ברמתן"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מסיבת העיתונאים של אלי טביב ומשה דמאיו

טל בנש הצטרף היום (רביעי) לבית"ר ירושלים. המגן הימני בן ה-27, שהיה במשא ומתן עם בית"ר בשבועות האחרונים, הגיע לכדי סיכום לשתי העונות הקרובות ויצטרף למועדון מהבירה. מה שמנע את הסיכום הסופי בין הצדדים היה דמי ההשבחה שבית"ר אמורה לשלם לכפר סבא ונושא זה נפתר היום והשחקן מצטרף למועדון. לידיעה הראשונית על ההתעניינות של בית"ר בבנש.

בתוך כך, הקבוצה קיימה היום מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול אומוניה ניקוסיה (חמישי, 20:00, ספורט2) לקראת המשחק הראשון בסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית. חסוס רואדה החולה ייעדר מהסגל כאשר טל כחילה צפוי להחליפו לצדו של דן מורי במרכז ההגנה של רן בן שמעון.
הפתעה באימון היום הייתה תרגולו של עידן ורד בהרכב הפותח על חשבונו של ארסניו ולפורט. על פי התוכנית של הקבוצה הקשר היה אמור להשתלב רק במהלך המשחק ולא לפתוח, אולם על פי התרגולים קיים סיכוי כי ורד יפתח בהרכב. יחד עם זאת, רק מחר ייקבע סופית ההרכב ולא מן הנמנע כי ולפורט יפתח.

עוז ראלי, שחתם אתמול לעונה עם אופציה לעונה נוספת, נרשם למפגש מול אומוניה ניקוסיה וצפוי להיות בסגל הקבוצה בשבוע הבא. ראלי החל רק אתמול להתאמן ולכן לא יהיה בסגל הקבוצה. בבית"ר חוששים כי חסוס רואדה לא יהיה כשיר גם לגומלין וינסה להכשירו בתחילת השבוע הבא.

בן שמעון פתח את מסיבת העיתונאים: "אני חושב שמדובר במשחק בין שתי קבוצות שקרובות ברמתן. אין לי ספק שהמועדון שלנו עדיין לא נבנתה במלואה, ננסה להביא את התוצאות המתאימות עד שנסיים לבנות את הסגל. אין משחקים קלים ברמות האלה, כל משחק דורש חשיבה והשקעה. יש לי ביטחון בשחקנים שלי, אני רואה התקדמות מאימון לאימון. נשתדל לעשות את הכי טוב בשבילנו ובשביל האוהדים שלנו".

עוד בנושא:
המגן הימני אדם קארן-ספרשטיין ינחת למבחנים בבית"ר ירושלים
בדיבנגה ייעדר מהמשחקים של אומוניה נגד בית"ר, עגייב צפוי לפתוח

טל בנש שחקן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
ילבש את המדים הצהובים-שחורים. בנש/ברני ארדוב

"כל שחקן טוב, בית"ר פתוחה בפניו", הוסיף בן שמעון: "יש הרבה הכנה ברמה הטקטית. אני לא אומר שאין הפתעות בכדורגל לחלוטין, אין דבר טוב יותר מהזמן כדי להבין מי יותר טוב. אפשר לדבר על הרבה מאוד דברים, אבל צריך לדבר על המגרש. חשוב שנדע לנצל ביתרונות שלנו ואת החולשות של היריבה. אני חושב שזה מסוג המפגשים שיוכרעו עד הסוף כי שתי הקבוצות קרובות זו לזו".

הכדורגל הקפריסאי: "יש שם זרים רבים ויש קבוצות שזה מתחבר להן וכאלה שלא. הם מלאים באמוציות בדיוק כמונו, אני חושב שאומוניה תבוא לשחק כדורגל לעומת טוזלה".

"אין ספק שנוספה לנו איכות בחלק הקדמי, כול חיזוק ויהיה עוד חיזוק, יוסיף לנו. השחקנים הם אלה שמשחקים מחר, אבל חשוב שנסתכל על המכלול הגדול. מכול אימון יש היכרות טובה יותר ואת ההתמודדות הזו צריך לדעת לעבור, לדעת מה הדגשים החשובים. כול תוספת של שחקן לסגל היא תוספת, אבל הדבר החשוב ביותר הוא הקבוצה. ההכנה לכול משחק היא שונה, הקבוצה שלנו מכירה כול שחקן ושחקן באומוניה. אנחנו רוצים להביא את הקבוצה שלנו למשחק בצורה הטובה ביותר".

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. נועם מושקוביץ
מכיר את הקפריסאים מקרוב. בן שמעון/נועם מושקוביץ

אקס בני יהודה וקשר אומוניה ניקוסיה, אמיר עגייב, סיפר במסיבת העיתונאים: "לא ציפיתי שכול כך מהר אחזור לישראל ונשחק מול בית"ר. אנחנו פוגשים אותם עם הקהל הביתי שלהם בטדי, ואנחנו מקווים לעשות תוצאה טובה. עומר אצילי הוא חבר מאוד טוב שלי, נראה מי ינצח במשחק. כול החברים המשותפים של שנינו והמשפחה תגיע למשחק, זה מרגש מאוד. מרוב ההתלהבות שכחתי מזה בכלל, משה דמאיו הוא כמו אבא שני שלי, הוא תמך בי לאורך הקריירה. מאוד מרגש לשחק נגד משה, שהוא איש ששיחקתי בשבילו".

מאמן אומוניה ניקוסיה ג'ון קרבר: "יש לנו סגל כמעט מלא, בית"ר ירושלים היא קבוצה מאורגנת וחזקה. דימטריס חריסטופי הגיע איתנו, הוא יתאמן ונראה מה יקרה לגביו לקראת המשחק. לא אמרתי לשחקנים מי פותח, ואני לא מתכוון לדבר על זה בתקשורת. רן בן שמעון אימן בקפריסין, הוא מכיר את אומוניה ניקוסיה, המסורת וההיסטוריה שלה כמועדון. אנחנו נחפש את החולשות של בית"ר, יש לנו אסטרטגיה ברורה איך לעשות את זה".

אומוניה נחתה בארץ בלי הבלם הדני אמיל כריסטנסן והחלוץ הבלגי זיגי בדיבנגה, אבל עם שחקני הרכש הטריים אריסטיס סוליידיס, ברונו נסימנטו ובלאטי טורה. קרבר הגיע אל אומוניה בעונה האחרונה והחליף את ולאדן מילוסביץ'. אחד השמות הבולטים בסגל הוא כוכב נבחרת קפריסין, דימטריס חריסטופי, ששמו נקשר עם מעבר אפשרי למכבי חיפה ומכבי תל אביב. את הקבוצה עזב בקיץ האחרון אנדרז קרים, שנמנה לאורך שנים בסגל הנבחרת הסלובנית ושב לאולימפיה לובליאנה. גם קשר נבחרת חוף השנהב לשעבר, כריסטיאן רומאריק, נחשב לאחד השמות המוכרים ביותר בסגל. רומאריק שיחק במדי סביליה שלוש שנים והמשיך לאספניול, ריאל סראגוסה וקדנציה בת שלוש שנים בבאסטיה עד שהגיע לניקוסיה. מאז 2012 אומוניה לא זכתה באף תואר.

מאמן אומוניה ניקוסיה ג'ון קארבר עם אמיר עגייב. נועם מושקוביץ
עגייב וקרבר/נועם מושקוביץ

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: קליימן, שניר משען, דן מורי, טל כחילה, אורי מגבו, קובי מויאל, קלאודמיר, דן איינבינדר, עומר אצילי, עידן ורד (ארסניו ולפורט), איתי שכטר

הרכב משוער, אומוניה ניקוסיה: קונסטנטינוס פנאי, קרליטוס, מארין אורשוליץ', ברונו נסימנטו, תנאסיס פנטליאדיס, רנאטו מרגאסה, ג'ורג'ה פלורסקו, אמיר עגייב, קלייטון סילבה, קיליאן שרידן, מאט דרבישייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully