וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיבנגה ייעדר מהמשחקים של אומוניה נגד בית"ר, עגייב צפוי לפתוח

שחקן הכנף נפצע נגד בנאנטס וייעדר ארבעה שבועות. הקפריסאים מנסים להכשיר את חריסטופי למשחק בטדי (חמישי, 20:00), עגייב בתמונת ההרכב. ג'ון קארבר ישנה מערך ויזנח את ה-4:4:2

אימג'בנק GettyImages

שחקן הכנף של אומוניה ניקוסיה, זיגי בדיבנגה, ייעדר משני המשחקים של קבוצתו נגד בית"ר ירושלים במוקדמות הליגה האירופית. הבלגי-קונגולזי נפצע במשחק הגומלין של אומוניה נגד בנאנטס ירבאן בסיבוב הראשון, ואתמול (שני) התברר שהוא ייעדר כארבעה שבועות. בדיבנגה נחשב לאחד מהשחקנים החשובים של אומוניה בחלק הקדמי ובשנה שעברה הוא כבש חמישה שערים.

בקבוצה הקפריסאית ממשיכים לנסות להכשיר את דימיטריס חריסטופי למשחק בטדי ביום חמישי (20:00), אבל כרגע נראה שהוא לא יוכל לשחק ולכל היותר ישותף במשך כמה דקות כמחליף.

המאמן ג'ון קארבר צפוי לשנות מערך ולזנוח את ה-4:4:2 איתו אומוניה התקשתה נגד בנאנטס. האנגלי יעלה במערך 4:2:3:1, כאשר אמיר עגייב צפוי לתפוס את העמדה בכנף הימנית.

קארבר עדיין מתלבט בנוגע לכמה עמדות בחלק הקדמי, בעיקר לאור העובדה שאוניסיפורוס רוסיאס בן ה-22 נכנס כמחליף לפני שבוע נגד בנאנטס וכבש צמד. הקשר ההתקפי קלייטון, שנכנס בעצמו כמחליף והיה מהגורמים המרכזיים לשינוי מול היריבה הארמנית, צפוי לפתוח הפעם.

עוד בנושא:

עוז ראלי חתם לשנתיים בבית"ר ירושלים
התכנית של בית"ר ירושלים להמשך הבוררות עם אצילי

אמיר עגייב שחקן בני יהודה חוגג. מגד גוזני
חוזר לטדי מהר משחשב. עגייב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully