וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז ראלי חתם לשנתיים בבית"ר ירושלים: "מרגש לשחק מול הקהל הזה"

11.7.2016 / 16:29

מגן עירוני קרית שמונה בעונה החולפת יחזק את הקבוצה מהבירה: "גאה לחתום במועדון כה גדול". סלובודן דראפיץ': "לפני התצהיר החלטתי שלא אשאר בבית"ר ירושלים"

צילומי וידאו: יותם רונן, אופיר סער. עריכת וידאו: מרום שפיצר

מגן עירוני קרית שמונה בעונה החולפת, עוז ראלי, חתם לשנתיים בבית"ר ירושלים. "אני מאושר וגאה לחתום במועדון כה גדול כמו בית"ר ירושלים", אמר ראלי. "מרגש לשחק מול הקהל הנפלא של המועדון ואני כבר לא יכול לחכות לשחק מולו באצטדיון טדי".

המאמן לשעבר, סלובודן דראפיץ' הגיע היום למשרדו של הבורר חנוך קינן כדי למסור עדות במסגרת הליך הבוררות בין עומר אצילי לבית"ר ירושלים. דראפיץ' שאימן את בית"ר ירושלים בעונה שעברה, היה חלק משורה של נחקרים.

דראפיץ' אמר מאוחר יותר: "לא נעים להיות בסיטואציה כזו, אבל אתה חייב להתייצב. אני מקווה בשביל כולם שהסיפור הזה יגמר. אמרתי את מה שאני שאני זוכר מהתקופה ההיא. אני לא בדיוק זוכר את התצהיר הקודם מילה במילה, אבל סיפרתי את מה שזכרתי מלפני כמה חודשים".

עוד בנושא:
אלי טביב מינה את משה דמאיו למנכ"ל בית"ר ירושלים: "האיש המתאים"
המשימות של דמאיו: הפשרת היחסים עם ברקת, חוזה חדש לאצילי

עוז ראלי שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
בקרוב בצהוב? ראלי/סוכנות ג'יני

המאמן המשיך: "אני רוצה להיות טוב גם עם טביב, גם עם אצילי, אני מאמין שהם יסתדרו. אין שחקנים כמו עומר. הוא מאוד כישרוני, אני מאמין שעוד כמה זמן נצחק על כל זה. אני חושב שעומר חייב להיות בבית"ר, ההתקדמות שלו שם פנטסטית וגם אמרתי לו את זה".

דראפיץ סיכם: "המפגש עם טביב? היה חיוך פה, חיוך שם, הכול מאחורינו. הוא נשאר בבית"ר ירושלים, אני הלכתי למכבי נתניה ואני מאוד מרוצה שם. אני מאחל לבית"ר הצלחה וגם לעצמי. אני לא צריך תשובות מטביב, החיים ממשיכים. אני לא שונא אף אחד, הייתה לי תקופה נהדרת, אלי נתן לי הזדמנות ואני זוכר רק את התקופות הטובות".

בחקירה עצמה, דראפיץ' נשאל אם התצהיר שהוא מסר בזמנו היה תנאי הכרחי להמשך דרכו בבית"ר ירושלים וענה: "כבר שבועיים לפני שמסרתי את התצהיר החלטתי שאני לא רוצה להיות בבית"ר ירושלים. תמיד השארתי מקום לדברים להשתנות, אבל זו הייתה ההחלטה שלי ועמדתי מאחוריה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עומר אצילי, בית"ר ירושלים. יותם רונן
אצילי מגיע לדיון הבוררות/יותם רונן

על המשחק מול מכבי תל אביב ואי שיתופו של אצילי: "אצילי אמר שהוא לא מעוניין לשחק. יצאתי החוצה, אמרתי את זה לטביב, שהגיב בצחוק והחלטנו שהוא לא ישחק".

על המשחק מול הפועל באר שבע בו אצילי סופסל: "קיבלנו החלטה מראש שהוא יהיה על הספסל כי הוא היה פצוע לפני כן. במחצית טביב אפילו המליץ לי לשתף אותו, אבל אני החלטתי לא לעשות את זה כדי לא לסכן אותו".

דראפיץ' נשאל האם נדרש לא לשתף את טל כחילה: "הכל היה מקצועי איתו. שיחקו כל מיני שחקנים בעמדה שלו והם התחלפו ביניהם".

עורך הדין של אצילי רועי רוזן שאל את דראפיץ' לגבי ציטוטים שלו בתקשורת ודראפיץ' אמר: "הרבה דברים היו קשורים לעניינים של אווירה וצורת האימון של השחקן באותה תקופה, כי הדברים השפיעו עליו. בכל מקרה אני לא קיבלתי שום הוראה מאלי טביב וכל מה שאמרתי בכלי התקשורת אני אומר גם עכשיו".

דראפיץ' נשאל בעקיפין לגבי ההחלטות המשותפות שלו ושל טביב: "לא התביישתי לומר את זה גם בזמן שאימנתי בבית"ר - אני וטביב עבדנו בשיתוף פעולה מלא והתייעצנו אחד עם השני. גם במקרה של אצילי נהגנו באותה צורה".

אלי טביב עם סלובודן דראפיץ'. יותם רונן
דראפיץ' וטביב/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully