וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשימות של דמאיו: הפשרת היחסים עם ברקת, חוזה חדש לאצילי

11.7.2016 / 8:33

מינוי המנכ"ל החדש של בית"ר ירושלים הגיע אחרי מגעים ארוכים ואסטרטגיה ברורה של הבעלים אלי טביב. שיקום הנוער, גיוס ספונסרים ועוד, כל הפרטים על המינוי המפתיע של הקיץ

נועם מושקוביץ

אלי טביב הפתיע אתמול (ראשון) את כולם עם מינויו של משה דמאיו למנכ"ל בית"ר ירושלים. טביב ודמאיו מיודדים כבר הרבה שנים וניהלו מגעים שקטים כבר מספר חודשים, אך רק בשבוע האחרון הדברים הבשילו לכדי סיכום, כאשר ביום חמישי האחרון הדברים נסגרו באופן סופי.

למינוי של דמאיו יש קשר לכך שייתכן שההתאחדות לכדורגל תשלול מטביב תפקידים בתור נציג בית"ר ירושלים. אם זה יקרה, דמאיו מיועד לתפוס את מקומו. מעבר לכך, אחד הדברים שתמיד הלהיבו את טביב היא יכולת גיוס הכספים של יו"ר בני יהודה לשעבר. בית"ר ירושלים מתקשה למצוא ספונסרים ונותני חסות, או לקרב אליה אנשים מהקהילה העסקית – וטביב מקווה שכעת התמונה תשתנה. מעבר לכך, דמאיו נמצא ביחסים קרובים עם מרבית ראשי הקבוצות ובכירים במנהלת בליגה ובהתאחדות, משהו שמאוד היה חסר למועדון מהבירה.

אחת מהבעיות המרכזיות שדמאיו יצטרך לפתור אחרי כניסתו לתפקיד, היא פתרון היחסים העכורים בין אלי טביב לראש עיריית ירושלים ניר ברקת. בית"ר ירושלים צריכה את העירייה הן בנוגע לשימוש במתקנים והן בנוגע להתמודדות עם עלויות אבטחה ואוהדים פורעים. אם היחסים יחזרו להיות תקינים, ברקת יסייע לבית"ר לנסות להתחבר חזרה אל הקהילה העסקית ולתורמים, אך ידרוש שבית"ר תעמוד בתנאי סף של התנהלות, הן במחלקת הנוער והן בהתמודדות עם תופעות בעייתיות ביציעים.

עוד בנושא:

משה דמאיו מונה למנכ"ל בית"ר ירושלים
בית"ר מחייבת את דראפיץ' להגיע לדיון הבוררות בעניין אצילי

מימין: אושרי דודאי, אלי טביב, משה דמאיו, חיים נבון, חשב בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
המגעים התנהלו במשך תקופה ארוכה. טביב ודמאיו/נועם מושקוביץ

למרות כל הדברים הנ"ל, הנושא הבוער ביותר אליו יידרש דמאיו הוא עומר אצילי, זאת בשל היחסים העכורים בין טביב והאחים קצב שמייצגים את הקשר. בבית"ר משוכנעים כי בבוררות לא ייקבע תג מחיר ואצילי ימשיך להיות שייך למועדון. במצב כזה אמור דמאיו להיות זה שימצא את הנוסחה לחתימה של אצילי על חוזה חדש. גם טביב הבין לאחרונה שיהיה לו קשה למצוא מחליף לאצילי ומעבר לכך הוא מאמין כי בעתיד ניתן יהיה למכור אותו לחו"ל בסכומים גבוהים בהרבה מאלה המוצעים היום.

היום, החל במשרדו של הבורר חנוך קינן מצעד עדויות ונחקרים מצד בית"ר ירושלים בדיון השני והאחרון . הבעלים אלי טביב, דובר ומנהל הקבוצה אושרי דודאי וכמו כן רופאי הקבוצה והפיזיותרפיסטים יגיעו להעיד ולהיחקר על ידי עורך הדין של אצילי, רועי רוזן.

הפנינה האמיתית בחקירה אמורה להיות הגעתו של מאמן בית"ר לשעבר סלובודן דראפיץ', שביקש מאנשי בית"ר שלא להגיע לדיון אך חויב לעשות זאת. דראפיץ' חזר ואמר גם אתמול כי הוא עומד מאחורי התצהיר שמסר וכי כל דבריו היו אמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully