וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מחייבת את דראפיץ' להגיע לדיון הבוררות בעניין אצילי

10.7.2016 / 13:10

בבירה הבהירו למאמן כי הוא מחוייב להתייצב לדיון, על אף שביקש לא להשתתף. רופאי הקבוצה יעידו: "אין משמעות לאולטראסאונד הפרטי שאצילי ביצע". המועדון מתכונן למסיבת העיתונאים של טביב, וגם: מה נכתב בתצהיר?

ברני ארדוב

מחר (שני) ייערך דיון הבוררות השני והאחרון בין עומר אצילי לבית"ר ירושלים. כזכור, הקשר דורש את שחרורו מהמועדון או לחילופין קביעת תג מחיר ראוי כשמנגד בית"ר מתנגדת לכך ודורשת שיכבד את חוזהו לעונה נוספת במועדון.

מאמן הקבוצה לשעבר, סלובודאן דראפיץ', ביקש ביום רביעי האחרון שלא להגיע לדיון הבוררות. בבית"ר שקלו זאת אך הודיעו לו כי הוא מחוייב להתייצב ונכון להיום בצהריים המאמן אמור להגיע. בבית"ר טוענים כי דווקא לאחר שהמאמן עזב חשיבות דבריו גבוהה יותר. אגב, אם דראפיץ' לא היה מגיע גם התצהיר אותו הגיש לא היה קביל.

עוד בנושא:
בגלל הבוררות של אצילי: החתמת אחמד עאבד במכבי תל אביב מתעכבת
נציגי אצילי טוענים: לא קיבלנו שום עדכון מבית"ר ירושלים
"אם יש אפשרות להשאיר את אצילי, צריך להתאבד עליה"

עומר אצילי משוחח עם סלובודאן דראפיץ' באימון בית"ר ירושלים. קובי אליהו
עוד הסתעפות. דראפיץ' ואצילי/קובי אליהו

מעבר לעדות הכללית, דראפיץ' אמור לדבר על שתי נקודות נקודות ספציפיות: הראשונה היא האישור שנתן לאצילי להתאמן כאשר הגיע עם אישור כי עבר אולטרסאונד פרטי והוא כשיר. דראפיץ' סיפר בתצהיר כי "לאחר כמה דקות קראו לי לטלפון לשיחה עם אלי טביב שהבהיר לי שזה בניגוד להוראות הרופא ושאוריד מיד את השחקן מהמגרש וכך עשיתי. לאחר מכן ד"ר פרנקל צרח עליי והבהיר לי את המצב והשחקן התאמן בצד".

נקודה שנייה היא האם קיבל הוראה שלא לשתף את אצילי, שם יבהיר המאמן חד משמעית כי לא קיבל הוראה כזאת. בנוגע למשחק נגד מכבי תל אביב אומר המאמן בתצהיר: "אמרתי לטביב שהוא לא רוצה לשחק, הוא התחיל לצחוק ואמר שידע שזה מה שיקרה".

רופא הקבוצה ד"ר פרנקל גם כן יסביר בתצהיר כי אכן באולטרסאונד הפרטי שעבר אצילי ניתן לראות כי הקרע התאחה, אך הוא באופן אישי אף פעם לא מאפשר לשחקנים לחזור לאימונים מלאים לאחר איחוי הקרע, אלא רק שבועיים או שלושה לאחר מכן. פרנקל יציין את מקרה דוד קלטינס מסוף העונה שעברה.

מעבר לדראפיץ' ורופא הקבוצה, עורך הדין רועי רוזן יחקור גם את דובר ומנהל הקבוצה אושרי דודאי והפיזיותרפיסט תומר בסן וכמו כן את הבעלים אלי טביב. הדיון יחל בשעות הבוקר כאשר העדויות והחקירות אמורות להימשך עד לשעות הערב.

היום אחר הצהריים יקיים אלי טביב מסיבת עיתונאים בה הוא אמור לדבר על המשך דרכו במועדון, יתייחס להחלטה הצפויה של ההתאחדות בנוגע לבעלותו על בית"ר ולנושאים שוטפים של המועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב. יותם רונן
בבית"ר דרוכים. טביב/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully