וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הבוררות של אצילי: החתמת אחמד עאבד במכבי תל אביב מתעכבת

10.7.2016 / 11:54

סגנית האלופה ממתינה להחלטה בעניינו של קשר בית"ר ירושלים לפני שתשלים את רכישתו של חלוץ קרית שמונה. גם חוסר הוודאות סביב אלירן עטר תוקע את העסקה. עומר כץ בן ה-18 חתם לשלוש שנים

מסיבת העיתונאים בה קרלוס גרסיה נפרד ממכבי תל אביב/צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

אחרי צירופו של אייל גולסה, במכבי תל אביב מנסים לסגור עם שחקן ישראלי נוסף כשבמקביל נמשכות הבדיקות מול שחקנים זרים ומול הבלם היהודי סטיב בירנבאום. לוואלה! ספורט נודע שאלמלא חוסר הוודאות בנוגע לעתידו של עומר אצילי, הצהובים כבר היו מצרפים את אחמד עאבד. למעשה, הסיבה העיקרית שבגללה עאבד טרם נקנה מקרית שמונה זו הבוררות שמתנהלת בעניינו של עומר אצילי.

כל עוד אצילי עשוי לעמוד למכירה ההעדפה במכבי תל אביב תהיה לחכות עם שחקן ישראלי בעל תכונות דומות. גם העניין הפתוח מול אלירן עטר מעכב את ההתקדמות מול עאבד, משום שאם סגנית האלופה תצרף בסופו של דבר את עטר ואצילי, לא יהיה לה מקום לשחקן ישראלי נוסף.

עוד בנושא:
אייל גולסה חתם במכבי תל אביב לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת
שחקנים במכבי תל אביב התלוננו: עיכובים בלתי מתוכננים בטיסה ארצה

אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
מכבי תל אביב מחכה. עאבד/קובי אליהו

בעניין אחר. מכבי תל אביב החזירה לשורותיה את שוער קבוצת הנוער של הפועל ניר רמת השרון עומר כץ שחתם במכבי תל אביב על חוזה לשלוש שנים באמצעות סוכניו שלומי בן עזרא וגלעד קצב. כץ בן ה-18 עמד בשערה של קבוצת הנוער של רמת השרון אשר העפילה לליגת העל. הוא גם רשם הופעה אחת בבוגרים במשחק של רמת השרון נגד מכבי יבנה. לפני שעבר לרמת השרון עמד כץ במשך שנים בקבוצות הצעירות במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. אחרי שעבר לפני שנה לרמת השרון ושיחק בקבוצת הנוער בצורה מוצלחת, החליטו במכבי תל אביב להחזירו הביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully