וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים במכבי תל אביב התלוננו: עיכובים בלתי מתוכננים בטיסה ארצה

8.7.2016 / 12:05

שחקני מכבי תל אביב הופתעו לגלות שהטיסה חזרה מסלובניה כללה עצירת ביניים ביוון. גולסה יחתום לשתי עונות עם אופציה לעונה נוספת, היכולת הבינונית ממשיכה להטריד את שוטה ארבלדזה

מסיבת העיתונאים בה קרלוס גרסיה נפרד ממכבי תל אביב/צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

תחושות מעורבות במכבי תל אביב אחרי הניצחון 0:1 אתמול (חמישי) על גוריצה הסלובנית בגומלין הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. מצד אחד שמחו בקבוצה על כך שמכבי תל אביב שוב לא ספגה ושכמה משחקניה ובראשם דור מיכה נכנסים לכושר טוב. מצד שני, גם חלק מהשחקנים עדיין מרגישים שהקבוצה לא מוכנה ולא נמצאת בכושר משחק טוב כדי לעבור בסיבוב הבא את קאיראט הקזחית. "ביכולת הזו אין לנו שום סיכוי לעבור את קאיראט", אמר אמש אחד משחקני הקבוצה. "אנחנו מבינים שקאיראט נמצאת בתקופה טובה ובניגוד אלינו, העונה אצלם בעיצומה. נהיה חייבים להתעלות כדי לעבור לשלב הבא".

עוד בנושא:
שער בכורה לבניון ב-0:1 של מכבי תל אביב על גוריצה הסלובנית
בניון: "קאיראט? ההגרלה הכי קשה שהיינו יכולים לקבל בשלב הזה"
גולסה סירב להצעה של מכבי חיפה, מעדיף לחתום במכבי ת"א

שחקני מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
בקושי. שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם בניון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במכבי תל אביב מיהרו אמש אחרי המשחק בנסיעה מגוריצה לעיר האיטלקית טרייסט ממנה היתה מכבי צריכה לחזור לארץ במהלך הלילה. אחרי שנסגרו מרבית התנאים מול אייל גולסה, הקשר יחתום לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית כבר בשבוע הבא. במכבי החליטו להצמיד את שכרו של גולסה לזה של דור מיכה והשחקן ירוויח כ-230 אלף דולר נטו לעונה. גולסה הובא גם כדי להכניס יותר אנרגטיות למרכז השדה. הוא ייאבק על מקום בהרכב עם האריס מדוניאנין ונוסא איגייבור. מי שסיים את המשחק בשביעות רצון מאוד גדולה הוא יוסי בניון, שכבר חשש אחרי המשחק בו לא שותף בשבוע שעבר שייקח עוד זמן רב עד ששוטא ארבלדזה ייתן לו מקום בהרכב. טל בן חיים הבלם שיחק בהרכב לראשונה אחרי חודשים ארוכים.

ארבלדזה לא היה מרוצה מהרבה דקות של מכבי תל אביב. הגיאורגי לא שוחח אמש עם השחקנים, אבל שחקנים סיפרו כי הוא היה קצת עצבני על כך שהקבוצה לא משחקת עדיין את הכדורגל שהוא רוצה לראות.

שחקנים במכבי תל אביב התלוננו הבוקר על כך שהמטוס החכור שלקח את הקבוצה למשחק בסלובניה, נאלץ לנחות בסלוניקי גם בטיסה הלוך וגם לפנות בוקר בטיסה חזור. לשחקנים היה ברור שמדובר בטיסה ישירה מנתב"ג לעיר טרייסט שבצפון איטליה, אלא שגם ביום שלישי בלילה וגם לפנות בוקר בחזרה המטוס נחת ביוון לצורך תדלוק. הדבר עורר אי נעימויות בקרב מספר שחקנים. בכל עצירה הקבוצה שהתה למעלה מחצי שעה על הקרקע. יש לציין שברוב המקרים מכבי תל אביב נהנית ממטוסים חכורים גם בשלבים המוקדמים וכי לא מדובר במצב שכיח. עדיין לא ברור באיזה אופן תצא הקבוצה בשבוע למשחק בקזחסטן מול קאיראט.

(עדכון ראשון: 7:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully