וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולסה סירב להצעה המשודרגת של מכבי חיפה, מעדיף לחתום במכבי ת"א

7.7.2016 / 19:20

הצעה נוספת הוגשה לקשר ששוחרר מפאוק סלוניקי, אך זה מעדיף לחתום אצל הצהובים. נקבעו מועדי משחקי הירוקים במוקדמות הליגה האירופית: הראשון ב-14 ביולי בנתניה. צפו במדים החדשים

צילום: אדריאן הרבשטיין

למרות שמכבי חיפה הגישה הצעה משופרת על אייל גולסה, הקשר מתקרב למכבי תל אביב. הירוקים ניהלו מו"מ ממושך עם גולסה ושיחה נערכה בין המנכ"ל אסף בן דוב לנציגי השחקן אך הקשר מעדיף לחתום במכבי תל אביב. זו הייתה למעשה ההצעה השנייה שהקבוצה מגישה לגולסה, וכעת חיפה תשוחח עם מועמדים אחרים. יש לציין שבמועדון עדיין מאמינים ששלומי אזולאי ישוחרר, ולכן מנהלים מגעים בשתי הגזרות יחד, כשעם אזולאי עצמו הגיעו לסיכום.

ומאלה שאמורים להגיע, לאלה שעוזבים: כזכור, אתמול פרסמנו כי חיפה הבהירה אתמול לאלירן עטר שכרגע הוא נשאר בקבוצה ועליו להתייצב לאימונים. האימון הבא יתקיים בשבת ועטר התבקש להגיע אליו ואם לא יוכל להתאמן הוא ייבדק על ידי הצוות הרפואי. ולדימיר סטויקוביץ' ואביחי ידין הודיעו כי הם מתכוונים להגיע לאימון הראשון בכפר גלים.

מחר (שישי, 12:00) יתקיים הפנינג אוהדים בסמוך לחנות המועדון בגרנד קניון בהשתתפות מספר שחקנים. המועדון יפתח היום את המכירה לקהל הרחב, לכלל היציעים באיצטדיון. עד כה נמכרו כ-14 אלף מנויים.

עוד בנושא:
בן דוב שוחח עם אוואט על גולסה, אשר אלון הגיש הצעה על דגני והירש
מכבי חיפה גברה על סקנדרבג 1:2, במועדון נוטים לרדת מטראורה

שחקן פאוק סלוניקי, אייל גולסה. פאוק סלוניקי, אתר רשמי
נוטה להעדיף את הצעת מכבי תל אביב. גולסה/אתר רשמי, פאוק סלוניקי

המועדון נחת בצהריים בישראל, אך מי שלא הגיע לארץ הוא רוני לוי. מאמן הירוקים נסע לאסטוניה לצפות בממפגש בין נומה קאליו וטרקאי. יריבת מכבי חיפה בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית תהיה אחת מהשתיים.

ומי עוד עוזב? כזכור, הפגישה בין יעקב שחר לאשר אלון התקיימה לאחר שבעלי רעננה ביקש להעביר את אוראל דגני לשורות הקבוצה וכן לשאול את שחר הירש. הצדדים טרם הגיעו להסכמות. בסביבתו של דגני ציינו כי רעננה עדיין לא שוחחה עימו והוא עדיין לא הביע כל הסכמה לעבור. בינתיים דגני ממשיך להתאמן עם קבוצת הנוער.

בתוך כך, עקב תוצאות משחקיהן של מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים שהעפילו לשלב השני של מוקדמות הליגה האירופית, נקבעו מועדי משחקיה של מכבי חיפה באותו שלב. הירוקים יארחו את טאלין האסטונית בנתניה ב-14 ביולי ויתארחו בגומלין שבוע לאחר מכן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully