וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה גברה על סקנדרבג 1:2, במועדון נוטים לרדת מטראורה

5.7.2016 / 23:25

אחרי הפסדים לאלופות בולגריה וגאורגיה, הירוקים גברו על האלבנים משערים של מוגרבי וגוזלן. בקבוצה התרשמו מהקשר מבורקינה פאסו, אבל נוטים לא להחתימו בגלל מגבלת הזרים

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי. אדריאן הרבשטיין
ניצחון ראשון. רוני לוי/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה רשמה הערב (שלישי) ניצחון בכורה במשחקי ההכנה במסגרת מחנה האימון באוסטריה כשניצחה 1:2 את סקנדרבג האלבנית. הירוקים הציגו משחק טוב מאוד במחצית הראשונה, כשכבר בדקה השמינית שבר פיראס מוגרבי את בצורת השערים של הקבוצה מתחילת ההכנה. בהמשך הגיעו השחקנים של רוני לוי למספר רב של הזדמנויות, תוך כדי שהם מציגים משחק טוב, עד שהמחליף שובל גוזלן הצליח להכפיל את התוצאה סמוך לסיום.

זה היה המשחק האחרון של הירוקים במסגרת ההכנה לפני השיבה לארץ, כשרוני לוי הסתדר ללא עטאא ג'אבר, אייל משומר, דקל קינן וגליינור פלט, שחזרו לאימונים קלים. הירוקים יתמודדו בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית נגד המנצחת במפגש הכפול בין נומה קאליו האסטונית לטראקו מליטא, כשהקבוצה הליטאית ניצחה את המשחק הראשון בביתה 1:2.

בחיפה היו מרוצים מהיכולת שגילה אלאן טראורה בשני המשחקים בהם שותף וזאת למרות הדקות המעטות שבהן שיחק. יחד עם זאת, במועדון נוטים לא להחתים אותו בשל מגבלת הזרים. בסגל של רוני לוי חתומים כרגע שבעה זרים כולל ולדימיר סטויקוביץ' ואובונג אקפאי שלא יצאו למחנה. מתוך הנחה שהשניים לא ישחקו בקבוצה העונה, לוי יכול לצרף רק עוד שחקן אחד וכרגע נראה שהוא מייעד את העמדה הזו למגן שמאלי. אם זה יקרה, חיפה תמתין לאזרוחו של ניקיטה רוקאביציה ואז תחתים זר נוסף.

מהלך המשחק:

כבר בדקה השמינית הצליחה חיפה לשבור את הבצורת במשחקי ההכנה כשגילי ורמוט פרץ נהדר לתוך הרחבה והשאיר את פיראס מוגרבי מול השוער, ושחקן הרכש לא התקשה לקבוע 0:1. שמונה דקות לאחר מכן העביר מוגרבי כדור נהדר, אך רוקאביציה החמיץ מתוך רחבת החמש. הירוקים המשיכו להראות טוב, אך לא הצליחו למצוא את השער השני.

סאן מנחם, שנפצע בסיום המחצית הראשונה, לא שב למחצית השנייה. בדקה ה-50 מתפרצת ירוקה השאירה את רוקאביציה לבד מול השוער, אך הוא בעט ברשלנות ולא הכפיל את התוצאה. בדקה ה-79 נשלח שובל גוזלן בכדור עומק נהדר, המחליף השתלט נהדר על הכדור, חלף על פני השוער וכבש את השני. כעבור שתי דקות זכו האלבנים לפנדל מפוקפק אותו ניצל לילאיי כדי לצמק ל-2:1.

הרכב מכבי חיפה: אוהד לויטה, איאד אבו עביד, מארק ואליינטה, שי בן דוד, סאן מנחם, נטע לביא, גארי קגלמאכר, לודוביק אוברניאק, פיראס מוגרבי, גילי ורמוט, ניקיטה רוקאביציה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully