וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דוב שוחח עם אוואט על גולסה, אשר אלון הגיש הצעה על דגני והירש

6.7.2016 / 15:24

מנכ"ל מכבי חיפה שוחח עם סוכנו של הקשר והמגעים בנוגע לצירופו ממשיכים. בעלי הפועל רעננה נפגש עם שחר בנוגע למגן/בלם והחלוץ. רוני לוי לשחקנים: "אני והצוות מרוצים מהמחנה"

צילום: אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה רוצה לזרז את החתמת הקשר אייל גולסה, במטרה שיחבור לקבוצה שתנחת מחר אחר הצהריים בישראל. היום נערכה שיחה בין המנכ"ל אסף בן דב לבן דודו אוואט, סוכנו של הקשר. שחקן פאוק סלוניקי לשעבר, שעל ההתעניינות בו פורסם בוואלה! ספורט, מנהל מגעים עם מכבי תל אביב ובחיפה הבהירו לשחקן כי יקדמו את המגעים כבר ביממה הקרובה. "כבר אמרנו שלפחות אחד מבין גולסה או אזולאי יהיה פה. אם מכבי תל אביב לא תשחרר את אזולאי, היא תישאר איתו אבל ללא גולסה ועטר". יעקב שחר עדיין עומד על כך שעטר לא ישוחרר ולכן נקב במחיר גבוה.

במקביל, שחר עצמו נועד היום עם אשר אלון, בעלי הפועל רעננה, שהגיש הצעה רשמית לשחר הירש, ובנוסף הודיע לבעלי מכבי חיפה כי הוא מעוניין במגן אוראל דגני, שחתום אצל הירוקים לעונה הבאה. חיפה מעוניינת למכור את דגני וייתכן כי עסקה כזו תצא לפועל.

יממה לאחר הניצחון על סקנדרבג הקוצה ערכה הבוקר את האימון המסכם של מחנה האימונים. עם סיומו, סיכם מאמן הקבוצה, רוני לוי, כשאמר לשחקנים: "אני והצוות מרוצים מהמחנה, מההתנהלות, הרצינות, ההתנהגות. אלו דברים בסיסיים שאני רואה בהם חלק בכל קבוצה. בצד המקצועי יש לנו עוד הרבה עבודה ואנחנו צריכים להתחזק ולהשתפר אבל כשהבסיס טוב זה הדבר החשוב ביותר. יש לנו שבוע הבא משחק ראשון באירופה וכל אחד שיכין עצמו". לסיכום, הודה לוי למאמן הכושר פיליפו סאסי: "אני רוצה להודות לפליפו על העזרה שלו והידע שנתן לנו במהלך המחנה".

יעקב שחר ואשר אלון במהלך הפגישה

אסיפה של מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
השחקנים והצוות של מכבי חיפה לאחר האסיפה המסכמת/אתר רשמי, מכבי חיפה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully