וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגת טואטחה: "מקצועית, זאת ההעברה הכי גדולה של שחקן ישראלי העונה"

6.7.2016 / 7:54

אחרי החתימה בפרנקפורט, נציגת טואטחה הסבירה: "היו הצעות מיוון ובלגיה, אבל טאלב עובר בדלת הראשית של הכדורגל האירופי". בן דב יאיץ את המו"מ לגבי גולסה ואזולאי, טראורה ישוחרר, לוי רוצה מגן ואת אצילי

צילום: אדריאן הרבשטיין

במכבי חיפה ינסו לקדם גם היום (רביעי) את העברת אייל גולסה ושלומי אזולאי, אבל הסיפור המרכזי במועדון היה אתמול המעבר של המגן טאלב טואטחה לאיינטרכט פרנקפורט, שם חתם על חוזה לארבע שנים באמצעות סוכניו פאלי רמדאני וויקי וקנין. הלילה יצא טואטחה (שאגב הגיע לסכם בגרמניה כבר ביום שישי) לחגוג את החתימה הרשמית יחד עם שחקן הרכש החדש, החלוץ הקרואטי אנטה רביץ', וחברו לקבוצה הקשר הסרבי מיהאט גאצ'ינוביץ' (כולם מיוצגים על ידי אותה סוכנות), והיום יוצג רשמית עם המספר החדש שלו – 33.

"אם זאת ההעברה הגדולה ביותר שלי כסוכנת? בפירוש כן. מדובר בליגה הטובה בעולם", אמרה הלילה וקנין. "היו לנו כמה הצעות על המדף, בין היתר מיוון ובלגיה (אולימפיאקוס ואנדרלכט התעניינו, א"י), אבל רצינו את הטוב ביותר בשביל השחקן. מבחינתי, המעבר שלו לליגה הבכירה ביותר הוא טבעי. טאלב הוא המגן הטוב ביותר בישראל. מקצועית, זאת ההעברה הגדולה ביותר של הכדורגל הישראלי העונה. ברור שההחלטה הייתה משותפת, טאלב עשה את הבחירה הטובה ביותר עבורו". וקנין הוסיפה: "טאלב עבר בדלת הראשית של הכדורגל האירופי. חובת ההוכחה היא עליו. אין לי ספק שמדובר בשחקן שיכול לשחק ברמות האלה. גם בפרנקפורט סבורים כך. הם עקבו אחריו הרבה זמן".

עוד בנושא:
טאלב טואטחה חתם לארבע שנים באיינטרכט פרנקפורט
לידיעה הראשונית על מועמדותו של טואטחה לפרנקפורט

טאלב טואטחה, שחקן איינטרכט פרנקפורט. אינסטגרם, צילום מסך
טואטחה מרוצה אחרי החתימה על החוזה/צילום מסך, אינסטגרם

המנהל הספורטיבי של פרנקפורט ברונו הובנר אמר: "אנחנו מרוצים שהצלחנו להחתים שחקן כמו טאלב וליצור תחרות על עמדת המגן השמאלי. היתרונות שלו הם ללא ספק דינמיות, יכולת זכייה בכדור והצטרפות קבועה לחלק ההתקפי". טואטחה עצמו הוסיף כמה מילים לאתר הרשמי של הקבוצה: "שמעתי הרבה על הקבוצה והמועדון ואני מצפה לתפקיד החדש שלי ומאוד נרגש לגבי העיר. הגעתי למועדון גדול".

ועכשיו, בחזרה לשחקני הרכש. במכבי חיפה אמרו אתמול כי המטרה היא לסכם השבוע עם אייל גולסה ושלומי אזולאי, שני שחקנים שרוני לוי רוצה לראות מאוד בקבוצה. במועדון סבורים שלפחות אחד מהם יגיע בסופו של דבר, וזאת למרות הקשיים שמערימה מכבי תל אביב בעניין. המנכ"ל אסף בן דב ונשיא המועדון יעקב שחר נמצאים בארץ. הראשון כבר הונחה להאיץ את המשא ומתן לגבי השניים, כשבנוגע לאזולאי מדובר רק בשחרורו ממכבי תל אביב משום שכרו סוכם: כ-250 אלף דולר בחוזה לשלוש שנים. כפי שפרסמנו שלשום, במועדון דורשים שני מיליון יורו עבור אלירן עטר ולא מתכוונים לוותר בשלב זה על שירותיו של השחקן. "כרגע עטר לא משוחרר ואמור לחזור לאימונים כשנחזור לישראל. אם מכבי תל אביב רוצה, היא תצטרך לשלם. רוני לוי רוצה אותו בסגל", אמרו בחיפה כזכור, שלשום נבדקה שוב אופציית דן אייבינדר, אך טביב דורש סכומים גבוהים מאוד כרגע.

הלילה נערכה שיחה בעניין קשר בורקינה-פאסו ולוריין, אלאן טראורה, שדווקא הרשים את המאמן רוני לוי באימונים הבודדים שערך אך לא צפוי לחתום. הבעיה של לוי נוצרה בעקבות עומס הזרים בסגל, בו כלולים כרגע שבעה שחקנים כולל ולדימיר סטויקוביץ' ואובונג אפקאי שלא יצאו למחנה ואינם נמצאים בתוכניות. לוי יכול להחתים רק עוד זר אחד, כנראה מגן שמאלי, וימתין להתפתחויות בעניין אזרוח ניקיטה רוקאביציה, לאחר יחתים שחקן נוסף.

הניצחון במשחק שנעל את המחנה אתמול עודד מעט את הצוות המקצועי, בעיקר בגלל השיפור בהנעת הכדור ובמשחק ההגנה. יחד עם זאת, שחקנים בקבוצה העידו הלילה כי הקבוצה חייבת להתחזק בעוד שלושה עד ארבעה שחקנים לפחות, בהם מגן שמאלי, קשר במרכז השדה ושחקן כנף נוסף. הלילה נבדק המגן סאן מנחם. הצוות המקצועי שלל אפשרות לשבר. חיפה רוצה, כזכור, את עומר אצילי ותנסה להגיע לפשרה בעניין עם אלי טביב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן בית"ר ירושלים עומר אצילי. יותם רונן
תושג פשרה? אצילי/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully