וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "קאיראט? ההגרלה הכי קשה שהיינו יכולים לקבל בשלב הזה"

קשר מכבי תל אביב כבש את שער הניצחון ב-0:1 על גוריצה: "כיף להבקיע, אבל הכי חשוב שעברנו. אמצע או כנף? העיקר לשחק". שוטה ארבלדזה: "זו עדיין לא הקבוצה שאני רוצה לראות"

יוסי בניון שחקן מכבי תל אביב חוגג עם גל אלברמן. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"מאמינים בעצמנו". בניון חוגג/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב השלימה עברה את המשוכה הראשונה שלה לעונת 2016/17, כשגברה 0:1 על גוריצה (0:4 בסיכום), ובכך העפילה לסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, שם היא תפגוש את קאיראט הקזחית. קפטן מכבי חיפה לשעבר, יוסי בניון, שערך הערב (חמישי) את הופעת הבכורה שלו בצהוב, כבש את שער הניצחון ואף הציל שער מהקו.

לאחר המשחק, אמר בניון לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "תמיד כיף להבקיע אבל מבחינתי מה שחשוב הוא שעברנו שלב. קאיראט? אני חושב שזו ההגרלה הכי קשה שהיינו יכולים לקבל בשלב הזה. יש להם שחקנים טובים כמו אנדריי ארשבין ואנטולי טימושצ'וק ועוד כמה זרים טובים. יהיה קשה אבל יש לנו קבוצה טובה ואנחנו מאמינים בעצמנו. אני רגיל לשחק באגף. בכל השנים באנגליה שיחקתי שם. בכל מקרה, באמצע או בכנף, העיקר לשחק".

"זו לא הקבוצה שאני רוצה לראות", אמר שוטה ארבלדזה. "אני יודע שיש לנו זמן לשפר את הדברים. המחצית הראשונה הייתה סבירה, אבל החצי השני לא היה טוב. אנחנו עדיין בשלב מוקדם של העונה. גם במשחק הייתה תחושה של מעין משחק אימון. לפעמים הדברים האלו גורמים לחוסר ריכוז של השחקנים. קאיראט קבוצה טובה עם שחקנים טובים ומאמן טוב. היתרון שלה עלינו זה שהיא שיחקה כבר מעל 20 משחקים. יהיה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully