וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אם יש אפשרות להשאיר את אצילי, צריך להתאבד עליה"

8.7.2016 / 7:46

בבירה מודאגים מהכושר החלש ("אנחנו לא טובים"), מהיריבה הבאה (ניקוסיה זה עולם אחר") ומכר הדשא בטדי, אבל מעודדים מהקשר, שקיבל תמיכה מהקהל. דראפיץ' יחוייב להגיע לבוררות?

ברני ארדוב

בית"ר ירושלים עלתה אמש (חמישי) לסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית אחרי ניצחון 0:1 על טוזלה הבוסנית ואפילו הרוויחה 220 אלף דולר כתוצאה מהניצחון, אך היכולת הדאיגה לא מעט אנשים במועדון. בית"ר מרגישה שהיא באה כאנדרדוג למשחק מול אומוניה ניקוסיה בשבוע הבא. "אנחנו לא טובים. עמדנו במשימה אבל לא יותר מזה. ניקוסיה זה עולם אחר. יש להם עשרה זרים ושחקנים משמעותיים, וביכולת הזאת לא נעבור אותם", אמרו בקבוצה.

רן בן שמעון ניסה להסתכל על חצי הכוס המלאה. "יכול להיות שלצופים המשחק נראה רע מאוד, אבל בפרמטרים של תחילת עונה ועבודה שאנחנו מנסים לבצע אני מרוצה", אמר. "ברור שמצפים מאיתנו ליותר וזה יגיע. היו לי הרבה משחקים טובים שהפסדתי בסוף, המטרה הייתה לעבור שלב, זה הכל. ברור לנו שצריך להיות הרבה יותר טובים".

עוד בנושא:
בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את טוזלה ועלתה לשלב הבא בליגה האירופית
בן שמעון: "אוהב את מה שאני רואה". איינבינדר: "שיחקנו עם סבלנות ושקט"

רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עדיין מקרטעים. בן שמעון/ברני ארדוב

על אומוניה ניקוסיה: "אני מכיר את ניקוסיה, המועדון הגדול ביותר בקפריסין. אני סומך על השחקנים שלי, נרצה להשתפר ולבוא יותר טובים. יש פער גדול בין איך שמתייחסים לבוסנים לבין היכולות האמיתיות שלהם, הם קבוצה לא רעה בכלל".

בן שמעון נשאל האם שמעון אבוחצירה ועידן ורד שיוכלו לשחק החל מהסיבוב הבא יהיו בסגל, ואמר: "כן, הם יכולים לתרום. הם עושים אימונים קשים וזאת תוספת משמעותית לסגל. עוד נראה איך נשתמש בהם. השיקול היום לא לפתוח עם בריהון בהרכב זאת העובדה שהוא השחקן ההתקפי המשמעותי היחיד שהיה לנו על הספסל, בשבוע הבא יצטרפו עוד שניים וזה חשוב עבורנו".

המאמן התייחס לביקורות שהושמעו על בניית הסגל: "יהיה פה בסופו של דבר סגל מצויין. יש לנו כבר סגל טוב, אנחנו נבחר בקפידה את אלו שיצטרפו. אנחנו צריכים את השלושה-ארבעה שחקנים שבאמת ישדרגו אותנו ויתאימו למה שאנחנו מאמינים. ברור שיצטרפו שחקנים, אבל נעשה את זה בתבונה ולא בלחץ".

לסיום נשאל המאמן על הדשא בטדי, שעל פי גורמים מהווה סכנה לשחקנים: "זה שווה חשיבה". יחד עם זאת, האיצטדיון בנתניה תפוס בשבוע הבא ובמושבה נעשים כרגע טיפולים בדשא כך שיהיה קשה לקבוצה למצוא מגרש חלופי. שחקנים התלוננו אתמול על הדשא ללא הפסקה, כאשר אצילי אמר עם הירידה למחצית כי קשה מאוד לעשות אחד על אחד בתנאי המשטח.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עומר אצילי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
במרכז העניינים. אצילי/ברני ארדוב

אצילי עמד במרכז העניינים בסיום המשחק, אחרי שכבש את שער הניצחון מהנקודה הלבנה וזכה לקריאות עידוד מהיציעים. ביום שני הקרוב יתקיים דיון הבוררות האחרון בין השחקן למועדון כאשר מספר ימים לאחר מכן תינתן התשובה הסופית של הבורר חנוך קינן. בבית"ר אמרו אתמול: "אם תהיה לטביב הזדמנות להשאיר את אצילי אחרי שהבורר ייתן את הפסיקה שלו, הוא צריך להתאבד עליה. בלי אצילי זאת לא אותה קבוצה".

סלובודאן דראפיץ' ביקש מנציגי המועדון לתת לו שקט ולא לחייב אותו להגיע לדיון הבוררות ביום שני הקרוב. בבית"ר יקבלו החלטה סופית ביום ראשון כאשר למועדון ישנה אפשרות לחייב את המאמן להגיע. בבית"ר חושבים כי דווקא לאחר שדראפיץ' עזב את המועדון, לעדות שלו תהיה משמעות גדולה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully